fbpx

περιοδικό για ζύθο, απόσταγμα & μπαρ 

περιοδικό για ζύθο, απόσταγμα & μπαρ 

Η Coca-Cola HBC εξαγοράζει τη Finlandia Vodka απο τη Brown-Forman

ενισχύοντας περαιτέρω τη στρατηγική της να αποτελεί 24/7 συνεργάτη επιλογής

από Newsroom
256 προβολές

Σε συμφωνία για την εξαγορά της Brown-Forman Finland Oy , ιδιοκτήτριας της μάρκας βότκας Finlandia, από την κατά 100% θυγατρική της Brown-Forman Corporation, Brown-Forman Netherlands BV, κατέληξε η Coca Cola HBC.

Το συμφωνηθέν τίμημα αγοράς ανέρχεται σε 220 εκατομμύρια δολάρια και υπόκειται σε συνήθεις προσαρμογές της τιμής κλεισίματος.

Η εξαγορά πραγματοποιείται μέσω της θυγατρικής της Coca-Cola HBC, η οποία ανήκει εξ ολοκλήρου στην CC Beverages Holdings II BV. Η ολοκλήρωση της Προτεινόμενης Συναλλαγής αναμένεται το δεύτερο εξάμηνο του 2023 και υπόκειται σε κανονιστικές εγκρίσεις.

Η Finlandia ιδρύθηκε το 1970 και αποτελεί κορυφαία μάρκα βότκας στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη με ετήσιο όγκο 2,7 εκατομμυρίων κιβωτίων 9L παγκοσμίως, εκ των οποίων περισσότερο από το 60% παράγεται εντός του γεωγραφικού αποτυπώματος της Coca-Cola HBC.

Η Finlandia εμφιαλώνεται από την Anora Group plc στη Φινλανδία βάσει μακροπρόθεσμης συμφωνίας παροχής υπηρεσιών παραγωγής και διατίθεται σε καθαρή vodka καθώς και σε διάφορες εκδόσεις με ιδιαίτερες γεύσεις και αρώματα.

Όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση, η Προτεινόμενη Συναλλαγή αποτελεί μοναδική ευκαιρία για την Coca-Cola HBC που ενισχύει την πορεία της προς το να γίνει ο κορυφαίος συνεργάτης ποτών 24/7.

Η Coca-Cola HBC διανέμει τη Finlandia και άλλες μάρκες αλκοολούχων ποτών υψηλής ποιότητας για περισσότερα από 17 χρόνια και αυτή η εξαγορά θα εμπλουτίσει και θα ενισχύσει περαιτέρω το χαρτοφυλάκιό της σε περισσότερες από τις αγορές της.

Η ιδιοκτησία της μάρκας Finlandia θα ενισχύσει τα διαπιστευτήρια της Coca-Cola HBC στην κατηγορία των premium αλκοολούχων ποτών, θα δώσει ευκαιρίες ανάμειξης με premium και super-premium μη αλκοολούχα έτοιμα προς κατανάλωση προϊόντα (NARTD), θα βοηθήσει στην εκμετάλλευση περισσότερων περιστάσεων κατανάλωσης και θα ενισχύσει τις συνεργασίες με τους πελάτες σε στρατηγικά σημαντικά κανάλια όπως το HoReCa.

«Έχοντας συνδεθεί με τη διανομή της Finlandia για 17 χρόνια σε διάφορες αγορές, είμαστε ενθουσιασμένοι από αυτή τη μοναδική και περιφερειακά σημαντική ευκαιρία που θα υποστηρίξει την επιτάχυνση της επιχείρησης μας σε περισσότερες από τις αγορές μας. Η αποδεδειγμένη συμπληρωματικότητα της δραστηριότητάς μας στον τομέα των premium αλκοολούχων ποτών με το ισχυρό χαρτοφυλάκιό μας NARTD μας επιτρέπει να προσφέρουμε λύσεις για ένα ευρύ φάσμα περιστάσεων κατανάλωσης 24/7, ιδίως για στιγμές κοινωνικοποίησης. Θεωρούμε ότι πρόκειται για μια ελκυστική επένδυση και μια φυσική εξέλιξη του ρόλου μας ως ένας από τους συνεργάτες διανομής της Finlandia, που πιστοποιεί περαιτέρω τη δύναμη της δοκιμασμένης και ευρείας συνεργασίας μας με την Brown-Forman. Εκτιμούμε την εμπιστοσύνη που μας έδειξαν και ανυπομονούμε να δημιουργήσουμε μεγαλύτερη αξία για τους συνεργάτες και τους πελάτες μας, αξιοποιώντας νέες ευκαιρίες με το ολοκληρωμένο χαρτοφυλάκιο ποτών μας». Zoran Bogdanovic Διευθύνων Σύμβουλος της Coca-Cola HBC

«Η HBC, η οποία έχει αποδειχθεί ισχυρός και αξιόπιστος συνεργάτης των εμπορικών μας σημάτων για περισσότερα από 17 χρόνια. Πιστεύουμε ότι η Coca-Cola HBC είναι κατάλληλη για να υποστηρίξει τα μελλοντικά στάδια ανάπτυξης της Finlandia. Είμαι βέβαιος ότι οι αναπτυξιακές φιλοδοξίες και οι δυνατότητες της Coca-Cola HBC στα premium αλκοολούχα ποτά, η κρίσιμη μάζα και η εκτελεστική της αρτιότητα, σε συνδυασμό με τα κορυφαία διαπιστευτήρια πωλήσεων και διανομής στις αγορές όπου δραστηριοποιείται, θα επιταχύνουν την αναπτυξιακή πορεία της Finlandia», δήλωσε ο Lawson Whiting Διευθύνων Σύμβουλος της Brown-Forman

Σχετικά Άρθρα

Πείτε μας τι σκέφτεστε

* By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.