Μια φέτα πορτοκάλι ή λεμόνι, είναι η αρχή του παντός για τα αναψυκτικά «Κρίνος», καθώς είναι η πρώτη ύλη που καθορίζει την ποιότητα του προϊόντος 77 χρόνια τώρα. Η νέες συσκευασίες υπενθυμίζουν τις παραδοσιακές αξίες της μάρκας, την ποιότητα αλλά και τη γεύση «Κρίνος».
Τα αναψυκτικά «Κρίνος», ανανεώθηκαν και πρόσφατα παρουσίασαν μέσα από τη σελίδας τους στο Facebook τη νέα λιτή, απέριττη και μοντέρνα συσκευασία τους, η οποία φέρει το χαρακτήρα της νέας γενιάς αλλά κρατάει ζωντανή την ιστορία του brand μέσα από μια διαχρονική πρόταση.
Στα πλεονεκτήματά του προϊόντος εκτός από την ποιότητα και τη γεύση συγκαταλέγουμε και τη γυάλινη φιάλη.
Η εταιρεία μέσω της καμπάνιας της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θέλει να διηγηθεί διαφορετικές ιστορίες, οι οποίες να στρέφουν τα φώτα της δημοσιότητας στη νέα ετικέτα, που έχει σκοπό να αναδείξει όλη τη φρεσκάδα της νέας συσκευασίας υπενθυμίζοντας τις παραδοσιακές αξίες της. Σε αυτές, θα πρωταγωνιστούν η διάσημη γυάλινη φιάλη και τα πιο φρέσκα ελληνικά φρούτα. Ο στόχος είναι γονείς και τα παιδιά να γίνουν οι μεγαλύτεροι fans των φρουτo-ιστοριών μας!