[vc_row][vc_column][vc_column_text]This page is in Greek. For any question in English don’t hesitate to contact us.
Εδώ θα βρείτε τις πιο συνήθεις απορίες και ερωτήσεις (Frequently Asked Questions-FAQ). Αν δεν σας καλύπτει μπορείτε πάντα να επικοινωνήσετε μαζί μας.
Πώς χρησιμοποιώ ένα κουπόνι;
- Αφού επιλέξετε το προϊόν που επιθυμείτε να αγοράσετε, επιλέγετε το καλάθι σας.
- Στο τέλος της λίστας με τα προϊόντα που έχετε επιλέξει στο καλάθι σας, θα βρείτε ένα πεδίο δίπλα στο “Apply Coupon”.
- Σε αυτό γράφετε τον κωδικό και ακολούθως κάνετε κλικ στο “Apply Coupon”.
- Το σύστημα θα ανανεώσει το τελικό ποσό κάτω δεξιά και θα αναφέρει τη χρήση του κουπονιού ως επιτυχής στην κορυφή της οθόνης.
- Ακολούθως κάνετε κλικ στο “Proceed to checkout” για να μεταφερθείτε στην οθόνη καταχώρησης στοιχείων και επιλογής τρόπου πληρωμής.
[/vc_column_text][penci_image_gallery images=”2971,2973,2969″ penci_img_type=”landscape” caption_source=”none” heading=”Οδηγίες για τη χρήση κουπονιού”][vc_column_text]
Πώς λαμβάνω το περιοδικό;
Το Beer & Bar Magazine αποστέλλεται μέσω courier στη διεύθυνση που δηλώσατε κατά την εγγραφή ή ανανέωση σας. Σε περίπτωση που δεν επιτευχθεί η παράδοση η εταιρεία courier θα σας ενημερώσει με ειδοποιητήριο στην πόρτα σας και με sms στο κινητό σας. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί τους, να ορίσετε ραντεβού, να ζητήσετε να το παραλάβετε από το πλησιέστερο κατάστημά τους ή να ενημερώσετε για μια εναλλακτική διεύθυνση. Οι παραδόσεις γίνονται μέχρι τις 4:30μμ. Σε περίπτωση που αδυνατείτε να παραλάβετε μετά από τρεις ειδοποιήσεις το περιοδικό επιστρέφετε σε εμάς. Εκ νέου αποστολή θα σημαίνει επιβάρυνση εξόδων αποστολής για τον παραλήπτη.
Πόσο χρειάζεται για την αποστολή του περιοδικού;
Τα προϊόντα αποστέλλονται ανάλογα τη διαθεσιμότητα. Για την πρώτη παραγγελία χρειάζεται μέχρι και ένας μήνας για την παραλαβή του πρώτου τεύχους είτε για συνδρομή είτε για μεμονωμένη παραγγελία.
Μπορώ να αλλάξω τη διεύθυνση αποστολής;
Για συνδρομές: Μπορείτε να αλλάξετε τη διεύθυνση αποστολής μέσω του λογαριασμού σας ή να μας ενημερώσετε με email και θα την αλλάξουμε εμείς. Εαν η νέα διεύθυνση σας δεν είναι στην χώρα που έχετε αρχικά δηλώσει θα υπάρξει αναπροσαρμογή του κόστους λόγω των εξόδων αποστολής.
Για άλλες παραγγελίες: Η αλλαγή μπορεί να γίνει με email εντός 48 ωρών από την επιβεβαίωση της παραγγελίας.
Μπορώ να διακόψω τη συνδρομή μου;
Η συνδρομή δεν διακόπτεται εφόσον έχει αποσταλεί το πρώτο τεύχος που αναλογεί σε αυτή. Το πόσο δεν επιστρέφεται.
Μπορώ να ανακαλέσω την αγορά μου;
Ανάκληση αγοράς μπορεί να γίνει εντός 48 ωρών από το επιβεβαιωτικό email, το ποσό επιστρέφεται. Οι αγορές τευχών δεν ανακαλούνται μόνο για την περίπτωση που δεν έχουμε ενημερωθεί εντός μιας εβδομάδας μέσω email και το πόσο δεν επιστρέφεται. Η αγορά δεν μπορεί να ανακληθεί εφόσον το τεύχος είναι προς παραλαβή από το χώρο μας.
Επέλεξα λάθος μέγεθος, σε κάποιο είδος merchandise, μπορώ να αλλάξω;
Φυσικά και μπορείτε, αρκεί να μην έχει φθαρεί, σκιστεί, πλυθεί. Η επιστροφή γίνεται μετά από επικοινωνία και ραντεβού με συνεργάτη μας για να παραλάβει από το χώρο σας. Θα πρέπει να συνοδεύεται από τη συσκευασία του η οποία θα πρέπει να είναι επίσης σε άριστη κατάσταση.
Μπορώ να αλλάξω κατεστραμμένο είδος merchandise;
Φυσικά και μπορείτε. Θα πρέπει να στείλετε mail με φωτογραφία του κατεστραμμένου είδους εντός 48 ωρών από την παραλαβή του, σε διαφορετική περίπτωση το είδος δεν θα χαρακτηριστεί ως κατεστραμμένο κατά τη μεταφορά.
Η εταιρεία courier μου δημιούργησε κάποιο θέμα, τι να κάνω;
Σε περίπτωση που έχει προκύψει οποιοδήποτε θέμα με συνεργάτη μας, ενημερώστε μας με mail και εμείς θα φροντίσουμε να παρέμβουμε.
Τι είναι το early-bird και το pre-sale;
Το early-bird είναι η δυνατότητα κράτησης-αγοράς μιας υπηρεσίας, σε πιο οικονομική τιμή, μέχρι μια προκαθορισμένη ημερομηνία, πριν την διάθεση στην αγορά ή πριν την έναρξη μιας εκδήλωσης ή ενός προγράμματος. Στις υπηρεσίες, αρκεί η λήψη του email για να εξασφαλίσει τη συμμετοχή ή να επιβεβαίωση την αγορά σας.
Το pre-sale είναι μια επιλογή που παρέχουμε για πιο οικονομική τιμή αγοράς κάποιου προϊόντος, πριν την διάθεσή του στην αγορά, π.χ. ένα τεύχος πριν εκδοθεί ή ένα προϊόν merchandise που βρίσκεται σε διαδικασία παραγωγής. Τα προϊόντα pre-sale λειτουργούν όπως το early bird σε υπηρεσίες. Είναι κράτηση-προαγορά. Αποστέλλονται όταν πλέον είναι διαθέσιμα προς διακίνηση. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να μην παραδοθούν άμεσα.
Οι early-bird και pre-sale καμπάνιες διακρίνονται για το διάστημα που είναι ενεργές στο shop και πολλές φορές προωθούνται μέσω κοινωνικών δικτύων και newsletter. Δεν χρειάζονται κωδικό όπως οι προσφορές ή τα πακέτα.
Δεν σας κάλυψαν τα παραπάνω; Μπορείτε πάντα να επικοινωνήσετε μαζί μας.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]