Αλλαγές πραγματοποιούνται στην αγορά ζύθου της χώρας μας με ένα από τα πιο δυναμικά χαρτοφυλάκια της αγοράς να αλλάζει χέρια. Ο λόγος για το portfolio της Anheuser-Busch InBev (AB InBev) το οποίο περνάει στα χέρια της Β.Σ. Καρούλιας σε μια συνεργασία που ανακοινώθηκε χτες, 5 Σεπτεμβρίου και η έναρξη της έχει οριστεί την 1η Ιανουαρίου 2020. Με τη σύναψη της συμφωνίας η Β.Σ. Καρούλιας αναλαμβάνει την αντιπροσωπεία και τη διανομή των διεθνώς εμβληματικών σημάτων Corona, Stella Artois, Bud, Beck’s, Franziskaner, Leffe και Hoegaarden στην ελληνική αγορά.
Οι δύο εταιρείες έχουν από κοινού καταρτίσει ένα φιλόδοξο πλάνο περαιτέρω ανάπτυξης στην ελληνική αγορά, των προϊόντων της Νο.1 εταιρείας μπύρας στον κόσμο, AB InBev. Το όραμα των δύο εταιρειών είναι τα κορυφαία αυτά brands να καταλάβουν την πρώτη θέση στη συνείδηση και προτίμηση του καταναλωτή στην Ελλάδα, σύμφωνα με το αυξανόμενο ενδιαφέρον για premium brands, όπως συμβαίνει διεθνώς.
Όπως δήλωσε ο Πρόεδρος Δ.Σ. και Διευθύνων Σύμβουλος της Β.Σ. Καρούλιας, Χρήστος Αργυρού: «Η πρόκληση είναι μεγάλη, αλλά η ποιότητα και η διεθνής πορεία όλων αυτών των σημάτων, μας γεμίζουν με σιγουριά ότι η επιτυχία είναι μονόδρομος και θα έρθει σαν αποτέλεσμα της προσήλωσης και της σκληρής δουλειάς μας στο πεδίο της αγοράς.»
Αντίστοιχα ο εκπρόσωπος της AB InBev, Benoit Bronckart- BU South Europe President δήλωσε: «H φιλοδοξία, η θέληση αλλά και η προϊστορία της Β.Σ. Καρούλιας , αποτελούν το καλύτερο εχέγγυο για την επιτυχημένη πορεία των προϊόντων της AB InBev στην Ελληνική αγορά.»
Να σημειώσουμε πως η B.Σ. Καρούλιας διέθετε ένα ήδη πλούσιο χαρτοφυλάκιο ζύθων με κορυφαία διεθνή και ελληνικά σήματα. Έτσι με την προσθήκη των μαρκών της AB InBev το χαρτοφυλάκιο αυτό εμπλουτίζετε ακόμη περισσότερο και μπορεί να καλύψει όλες τις κατηγορίες και περιστάσεις κατανάλωσης.