fbpx

Στρατηγική συνεργασία της Mastercard με τον ΕΟΤ για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού

από Newsroom
52 προβολές
Mastercard & EOT

Η Mastercard και ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού ανακοινώνουν την έναρξη της συνεργασίας τους, μέσα από μία κοινή καμπάνια επικοινωνίας, με στόχο την ανάδειξη της Ελλάδας ως τον απόλυτο ταξιδιωτικό προορισμό. Η καμπάνια θα έχει διάρκεια 4 μήνες (από τις 31 Ιανουαρίου έως και τις 31 Μαΐου), ενώ στόχος της είναι η προβολή της Ελλάδας στις αγορές του Ηνωμένου Βασιλείου και των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής. Βασικός στόχος της συνεργασίας αποτελεί η ενίσχυση του Ελληνικού τουριστικού προϊόντος  καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς, μέσα από την προώθηση και την ανάδειξη της ομορφιάς, αλλά και της πλειάδας ξεχωριστών επιλογών και εμπειριών που προσφέρει η χώρα. Η Mastercard, διαθέτει ένα ευρύτατο δίκτυο πληρωμών και αξιοποιώντας την σημαντική της εμπειρία στην επεξεργασία και ανάλυση δεδομένων, έχει αναπτύξει για τον τομέα του τουρισμού λύσεις που βελτιστοποιούν την τουριστική δραστηριότητα χωρίς να επιβαρύνουν τις τοπικές κοινωνίες.

Κεντρικό ρόλο στην κοινή καμπάνια θα έχει η ειδικά διαμορφωμένη πλατφόρμα που δημιουργήθηκε https://visitgreekdestinations.com/, μέσα από την οποία οι επισκέπτες θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν προτάσεις προορισμών σε όλη την Ελλάδα, για όλη τη διάρκεια του χρόνου. Παράλληλα, πιστή στη δέσμευσή της να προσφέρει εμπειρίες ανεκτίμητης αξίας, η Mastercard δίνει τη δυνατότητα στους κατόχους καρτών της, να απολαύσουν αποκλειστικά προνόμια και προσφορές που έχει σχεδιάσει για το κοινό στόχο, προκειμένου να μεγιστοποιήσει τα αποτελέσματα αυτής της καμπάνιας. Η επικοινωνία της ενέργειας θα γίνει χρησιμοποιώντας ψηφιακά μέσα (digital media) μέσω επιλεγμένων καναλιών όπως Programmatic display, Google search, native ads και κοινωνικά δίκτυα και θα αξιοποιηθούν ιδιόκτητες πλατφόρμες δεδομένων και προσφορών, ειδικά σχεδιασμένων για το κοινό στόχο.

Η Άσπα Παλημέρη, Country Manager της Mastercard για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, δήλωσε σχετικά: «Η Ελλάδα αποτελεί κορυφαίο τουριστικό προορισμό παγκοσμίως και έναν τόπο γεμάτο από ομορφιές, χρώματα και εμπειρίες ανεκτίμητης αξίας. Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι που ενώνουμε τις δυνάμεις μας με τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού και γινόμαστε αρωγός στην ενίσχυση της προβολής της  Ελλάδας στο εξωτερικό. Μέσα από την κοινή μας αυτή προσπάθεια, στηρίζουμε έναν από τους βασικότερους πυλώνες της οικονομίας μας.»

Newsroom

Our Newsroom shares the latest Greek and global industry news. "Beer & Bar Magazine" is a premium Greek beer, spirits and relevant to the industry magazine, founded in 2016. It is available in print and digital. The print version is in Greek and the website is in Greek & English. The website offers premium content for its subscribers. Part of BeerBartender.

Σχετικά Άρθρα

Leave a comment