Το Φυσικό Μεταλλικό Νερό Βίκος εδραιώνει την κυριαρχία του στην ελληνική αγορά, κατακτώντας την πρώτη θέση με εντυπωσιακό μερίδιο αγοράς 20,4%* το 2024, σύμφωνα με επίσημα στοιχεία της NielsenIQ. Σε μια κατηγορία που γνώρισε ανάπτυξη 10,2%* ; με τον συνολικό όγκο της κατηγορίας να ανέρχεται σε 915.639.567* λίτρα το 2024, από 831.261.542* λίτρα το 2023, το Φυσικό Μεταλλικό Νερό Βίκος ξεχώρισε με εκρηκτική αύξηση 18,7%*; με τον όγκο του να αυξάνεται από 157.520.558 λίτρα το 2023 σε 187.019.709 λίτρα το 2024, αφήνοντας τον δεύτερο επώνυμο ανταγωνιστή πίσω κατά 1,7* μονάδες.
Παράλληλα, η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων Α.Ε. εμφάνισε δυναμική ανάπτυξη, με τον κύκλο εργασιών της να φτάνει τα €127.198.774,32 εκ. το 2024 από €113.061.542,05 εκ. το 2023, σημειώνοντας αύξηση 12,5%.
Η εμπιστοσύνη των Ελλήνων καταναλωτών σφραγίζει την Πρωτιά. Η πρωτιά αυτή είναι το αποτέλεσμα της αδιαπραγμάτευτης εμπιστοσύνης των Ελλήνων καταναλωτών και της στρατηγικής προσήλωσης της εταιρείας σε καινοτομία και δυναμικές συνεργασίες. Από την πρώτη γουλιά που σηματοδοτεί την έναρξη της ημέρας, μέχρι τις απαιτητικές στιγμές της δουλειάς και τις ζεστές οικογενειακές συγκεντρώσεις, το Φυσικό Μεταλλικό Νερό Βίκος είναι η διαχρονική επιλογή των Ελλήνων. Η επιτυχία, του Φυσικού Μεταλλικού Νερού Βίκος είναι πολλά περισσότερα από έναν αριθμό. Είναι η αναγνώριση της αφοσίωσης στην ποιότητα, στο υπεύθυνο επιχειρείν, στην προσφορά στην κοινωνία, στην εξέλιξη του ανθρώπινου δυναμικού και στη δέσμευση για ένα πιο βιώσιμο μέλλον.
Η δυναμική ανάπτυξη της μάρκας Βίκος δεν περιορίζεται μόνο στην πρωτοκαθεδρία του Φυσικού Μεταλλικού Νερού. Με την ίδια αφοσίωση στην ποιότητα και την εμπιστοσύνη των καταναλωτών, η μάρκα Βίκος επεκτείνεται στρατηγικά και σε άλλες κατηγορίες, συνεχίζοντας να διαμορφώνει τις εξελίξεις της αγοράς. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η Βίκος Cola, η οποία σημείωσε ανάπτυξη 14,36%** το 2024, κατακτώντας μερίδιο αγοράς της τάξεως του 6,7%*. Το προϊόν αυτό έχει καθιερωθεί στη συνείδηση των Ελλήνων καταναλωτών σημειώνοντας υψηλές πωλήσεις στην αγορά των supermarkets, όπου η ανάπτυξη έφτασε το 17,88%**.
Παράλληλα, στην κατηγορία των Mixers το Βίκος Pink Grapefruit κατέκτησε τις προτιμήσεις των καταναλωτών, σημειώνοντας μια εντυπωσιακή αύξηση 121,74%*** το 2024 στην ανταγωνιστική κατηγορία των mixers. Με την αξεπέραστη φρεσκάδα και τη μοναδική, δροσερή γεύση του, έχει καθιερωθεί ως βασικό συστατικό για δροσιστικά και δημιουργικά cocktails.
Συνεχίζοντας την πορεία καινοτομίας και την ανταπόκριση στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, η μάρκα Βίκος παρουσίασε το νέο της προϊόν, το Cool Tea, το οποίο έχει ήδη κερδίσει τις εντυπώσεις. Με βάση το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος, το Cool Tea προσφέρεται σε τρεις δροσερές και απολαυστικές γεύσεις – Λεμόνι, Ροδάκινο και Πράσινο Τσάι με Λεμόνι χωρίς ζάχαρη. Το προϊόν πετυχαίνει την τέλεια ισορροπία ανάμεσα στην ευεξία και την απόλαυση, μετατρέποντας κάθε γουλιά σε μια αναζωογονητική εμπειρία.
Τέλος, η μάρκα Βίκος ενισχύει διαρκώς την παρουσία της στον στρατηγικό τομέα της HO.RE.CA. Με σταθερές συνεργασίες και αυξανόμενη ζήτηση από επιχειρήσεις του κλάδου της φιλοξενίας και της εστίασης, η εταιρεία καταφέρνει να ανταποκρίνεται στις αυξανόμενες ανάγκες της αγοράς.
Με Βλέμμα στο Μέλλον – Το 2025 Μας Ανήκει | Η επιτυχία του 2024 είναι μόνο η αρχή. Η εταιρεία επενδύει σε καινοτόμες τεχνολογίες, ενισχύει την παραγωγή της και δεσμεύεται για μια ακόμα πιο βιώσιμη και δυναμική πορεία. Το 2025 φέρνει μαζί του νέους ορίζοντες, γεμάτους προκλήσεις και ευκαιρίες. Με ξεκάθαρο όραμα και δυναμική στρατηγική, είμαστε έτοιμοι να το κατακτήσουμε, έχοντας ως σταθερό μας σύμμαχο την εμπιστοσύνη των καταναλωτών.
Η εταιρεία, αναμένεται μέσα στο 2025 να λανσάρει επίσης ένα Aegean Tonic ενισχύοντας με αυτόν τον τρόπο την θέση της στην ανταγωνιστική κατηγορία των mixers.