Η Beverage World εντυπωσίασε με την παρουσία της για ακόμη μία χρονιά στο Athens Bar Show. Χιλιάδες επαγγελματίες του χώρου της εστίασης, από την εγχώρια αγορά και το εξωτερικό, επισκέφθηκαν τα περίπτερα της εταιρείας και είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν το συνεχώς αναπτυσσόμενο “all around the clock” portfolio, καθώς και να δοκιμάσουν τα νέα και μοναδικά cocktails με βάση τα δημοφιλή brands του χαρτοφυλακίου της.
Τα νέα προϊόντα που έκαναν την πρώτη τους εμφάνιση στη φετινή διοργάνωση του Athens Bar Show κέρδισαν εμφανώς το ενδιαφέρον των επισκεπτών.
Το νέο πρωτοποριακό τσίπουρο με το μοναδικό χαρακτήρα, Rocks ‘n’ Grapes έκανε το ντεμπούτο του με ιδιαίτερα cocktails, προσφέροντας μια ξεχωριστή γευστική εμπειρία. Επιπλέον, οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν τη διακεκριμένη premium cachaça Magnífica de Faria και το σύγχρονο χειροποίητο mezcal Ojo De Dios, το οποίο παράγεται εξ ολοκλήρου από αγαύη, προσφέροντας μοναδικές γευστικές απολαύσεις!
Τα δύο επιπλέον περίπτερα, της AXIA και της Angostura, ολοκλήρωναν τον εντυπωσιακό χώρο που είχε διαμορφώσει η Beverage World για να υποδεχθεί τους επισκέπτες της. Στο περίπτερο της AXIA, οι παρευρισκόμενοι απολάμβαναν, μεταξύ άλλων, το Axpresso Martini, μια ξεχωριστή συνταγή που συνδύαζε το ελληνικό απόσταγμα AXIA Mastiha με καφέ Lavazza. Ταυτόχρονα ένας καλλιτέχνης φιλοτεχνούσε το όνομα τον επισκεπτών πάνω σε τσάντες και βεντάλιες που αποτελούσαν το αναμνηστικό δώρο από την AXIA. Επίσης, στο εντυπωσιακό μπαρ της Angostura, που κέρδισε τις εντυπώσεις παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά πανευρωπαϊκά οι νέες φιάλες από τη σειρά ρουμιού της Angostura, το rebranding των οποίων ο Οίκος σχεδίαζε πολύ καιρό και θα είναι διαθέσιμες στην αγορά στο δεύτερο εξάμηνο του 2025. Την Τετάρτη, 6 Νοεμβρίου, ο global Brand Ambassador του Οίκου Angostura, Daniyel Jones, έκανε take over το μπαρ και δημιούργησε εκλεκτά cocktails, προσφέροντας μια αξέχαστη εμπειρία σε όσους έδωσαν το παρόν.
Κατά την είσοδό τους στον εκθεσιακό χώρο της Τεχνόπολης, οι επισκέπτες συναντούσαν το promo team του δημοφιλούς Hard Seltzer, White Claw, το οποίο διένειμε προϊόντα στους παρευρισκόμενους, και το guerilla booth του Broker’s gin, εμπνευσμένο από το λονδρέζικο στυλ της μάρκας, με αφορμή να φωτογραφηθούν και μεταφερθούν μέσω της ατμόσφαιρας στη βρετανική πρωτεύουσα.