fbpx

Το Italicus στο portfolio της γαλλικής Pernod Ricard

από Danae Margaritidi
210 προβολές
Italicus bottle

Η γαλλική εταιρεία Pernod Ricard διευρύνοντας συνεχώς το portfolio των προϊόντων της, ανακοίνωσε την προσθήκη του ιταλικού brand Italicus.

H ταχέως αναπτυσσόμενη ιταλική μάρκα ενισχύει το εκτεταμένο χαρτοφυλάκιο της Pernod Ricard και είναι η τελευταία από μια σειρά επιτυχημένων προσφορών που απεικονίζουν την ενεργό διαχείριση χαρτοφυλακίου του ομίλου, αποτελώντας μέρος του στρατηγικού του σχεδίου “Transform & Accelerate”.

Τα υψηλής ποιότητας συστατικά του προϊόντος που προέρχονται από φυσική προέλευση δημιουργούν αυτό το μοναδικά αρωματισμένο, βραβευμένο aperitivo που έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον των bartenders από την κυκλοφορία του το 2016.

Το Italicus ανταποκρίνεται απόλυτα στην ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά τόσο για ένα διακριτό αλλά και ευέλικτο συστατικό για τους barman όσο και για ένα βασικό απόσταγμα χαμηλού ABV αφού αποτελείτε από μόλις 20% abv και δύναται να καλύψει και τους απαιτητικούς καταναλωτές. Το Italicus είναι ένα από τα πιο βραβευμένα μοντέρνα aperitivo στον κόσμο καθώς έχει βραβευτεί με το βραβείο Best New Spirit 2017 στα βραβεία Tales of the Cocktail Spirited Awards και 2019/2020 Top-trending liquor από την Drinks International.

Το Italicus δημιουργήθηκε από τον παγκοσμίως γνωστό Giuseppe Gallo, ο οποίος θα είναι ενεργός διευθύνων σύμβουλος της συνεχιζόμενης ανάπτυξης του εμπορικού σήματος. Η συμφωνία αυτή είναι η πιο πρόσφατη του ομίλου, ακολουθώντας μια σειρά από επιτυχημένες συνεργασίες, όπως τα Monkey 47, Whirlwind West Smooth Ambler, Del Maguey mezcal, το bourbon του Rabbit Hole και πιο πρόσφατα το ιαπωνικό gin KI NO BI.



Ο Gilles Bogaert, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Pernod Ricard EMEA-LatAm, «Το Italicus έχει βιώσει ένα ξεχωριστό ξεκίνημα, με τους bartenders και τους καταναλωτές να. Είμαστε ενθουσιασμένοι που προσθέσουμε το Italicus στο χαρτοφυλάκιο της Pernod Ricard βοηθώντας σαν όμιλος στην να τη μελλοντική του ανάπτυξη και προωθήσει».

Ο Giuseppe Gallo, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Italicus, Rosolio di Bergamotto, προσθέτει: «Από την έναρξή του, το εμπορικό σήμα έχει σημειώσει επιτυχία τόσο με το εμπόριο όσο και με τους καταναλωτές και τώρα είναι καιρός να εδραιωθεί με αυτόν τον στρατηγικό εταίρο βαρέων βαρών. Έχουμε ένα φιλόδοξο σχέδιο ώστε να αναδείξουμε το Italicus σε μία από τις πιο επιτυχημένες μάρκες aperitivo στον κόσμο».

Να σημειώσουμε πως για την ελληνική αγορά, το brand Italicus παραμένει στην αποκλειστική εισαγωγή και διανομή της εταιρείας Granikal.

Danae Margaritidi
Danae Margaritidi

Danae Margaritidi has studied Business Management and Public Relations in Leeds. She occasionally writes about topics that could be a concern not just for her, but for the whole industry. She prefers Gin and traditional Berliner Weisse.

Σχετικά Άρθρα

Leave a comment