fbpx

περιοδικό για ζύθο, απόσταγμα & μπαρ 

περιοδικό για ζύθο, απόσταγμα & μπαρ 

Athens Bar Show “Stirring the future of bars”

από Δανάη Μαργαριτίδη
1,4K προβολές

Μερικές μέρες πριν το Athens Bar Show προσπαθούσαμε να θυμηθούμε πότε και πως ξεκίνησαν όλα. Η πρώτη διοργάνωση το 2010, με 9 εκθέτες και 1000 επισκέπτες λεγόταν “The Bar Academy Show” και φιλοξενήθηκε στην έκθεση “Xenia”.Ήταν τότε που η ελληνική αγορά αποσταγμάτων ήταν κατά πολύ μικρότερη και η Ελλάδα είχε μόλις αρχίσει να μπαίνει στο χάρτη της bartending σκηνής. Από τότε είχαμε αξιόλογα bars και bartenders που εξελίχθηκαν με τα χρόνια και αρκετά κέρδισαν και βραβεία. Το πρώτο Bar Show που επισκέφτηκα εγώ ήταν μερικά χρόνια αργότερα. Είχε αλλάξει όνομα σε “Athens Bar Show” και πραγματοποιούνταν στο “The Hub” στα Πετράλωνα και αν με ρωτάτε, ιδέα δεν είχα σε τι κόσμο πατούσα το πόδι μου. Σίγουρα ήταν ζωηρός, μεθυστικός θα τολμούσα να πω. Έτσι παραμένει και τώρα με την ένατη διοργάνωση, που πραγματοποιήθηκε στις 6-7 Νοεμβρίου, να είναι πιο ώριμη από ποτέ!

Περισσότεροι από 9000 επαγγελματίες επισκέπτες και με την πλειοψηφία των ελληνικών εταιρειών να συμμετέχουν. Για πρώτη χρονιά υπήρχαν τόσες εταιρείες από το εξωτερικό με δικά τους περίπτερα παρουσιάζοντας τα προϊόντα τους και αναζητώντας συνεργάτες ώστε να εισχωρήσουν στην ελληνική αγορά.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Athens Bar Show 2018 belongs to past. Events like ABS creates memories that we will be remembered every time we will see those photos. Some clicks of the two days that is “Stirring up the future of bars” in Athens. #athensbarshow2018 #bartending #beerandbarmag #athens #greece

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Beer & Bar Magazine (@beerandbarmag) στις

Πολλά από τα προϊόντα είναι γνωστά, ενώ υπήρχαν και αρκετά νέα λανσαρίσματα καθώς και projects που ξεχώρισαν. Η Deals παρουσίασε μια ανανεωμένη γκάμα προϊόντων του portfolio της, με whisky, vodka και mezcal να είναι μερικά μόνο από αυτά. Η Pernod Ricard παρουσίασε το Beefeater Pink, ενώ σε μια προθήκη βρισκόταν και το νέο ρούμι της εταιρείας, το Pacto Navio. Η Brown Forman, μας σύστησε το Woodford Reserve Rye με την πολύ-βραβευμένη γεύση του. Γευστικές σόδες από την Franklin & Sons Το “Rosemary Tonic Waters with Black Olive”, (δεντρολίβανο και ελιά) με έχει εντυπωσιάσει τόσο με το concept, όσο και με τη γεύση. Την τιμητική τους είχαν και τα ελληνικά προϊόντα όπως ούζο και τσίπουρο, τα οποία διεκδικούν επάξια τη θέση που τους αρμόζει στα bars. Ελληνικά λικέρ, τα γνωστά πλέον ελληνικά αναψυκτικά Three Cents, αλλά και Gins, όπως το Grace και το Gin Old Sport, ήταν επίσης εκεί για να τα δουν και δοκιμάσουν οι επισκέπτες, ειδικά όσοι έρχονταν στο ABS από το εξωτερικό, οι οποίοι πρέπει να τονίσουμε πως αυξάνονται με τα χρόνια.

ABS18-exhibitor photo

© Dimosthenis Papadopoulos, BeerBartender

Αναφορικά με τα projects και concepts που έκλεψαν την παράσταση, δεν μπορούμε να αγνοήσουμε την τεράστια μπετονιέρα του Monkey Shoulder Whisky, η οποία σέρβιρε γευστικότατα cocktails. Το tequila bar της εταιρείας Granikal, η οποία διαθέτει την μεγαλύτερη ίσως γκάμα σε Tequila, Mezcal και λοιπά προϊόντα αγαύης όπως την Raicila, από οποιαδήποτε άλλη εταιρεία στη χώρα μας αυτή τη στιγμή. Εντυπωσιακότερο όλων, το οικολογικό περίπτερο της Absolut σε συνεργασία με το εστιατόριο Fäviken της Σουηδίας και την ομάδα Trash Tiki. Οικολογία στα μπαρ, φλέγον θέμα στις μέρες μας. Πολύ ωραία λοιπόν η πρωτοβουλία της εταιρείας να το παρουσιάσει στο μεγαλύτερο ελληνικό ραντεβού του κλάδου! Ποτά από λεμονόκουπες, ελαχιστοποίηση των «απόβλητων» της επιχείρησης. Δημιουργικότατο και πιο επίκαιρο από πότε! Θα μ’ άρεσε η ιδέα του, χρόνου το Athens Bar Show, να μπορούσε να υιοθετήσει ένα κομμάτι αυτής της νοοτροπίας και λογικής. Χάρτινα ποτήρια και καλαμάκια, σε συνεργασία με τις εταιρείες θα δημιουργήσουν μια πολύ ωραία κίνηση sustainability για τον κλάδο δίνοντας το έναυσμα σε πολλές ακόμη εταιρείες και επιχειρήσεις να ακολουθήσουν αυτή τη λογική.

Στους νέους και παλαιότερους εκθέτες αξίζει να αναφέρουμε τη νεοσυσταθείσα Ice Up από τους Λορέτα Τόσκα, Αλέξη Σιμωνίδη και Αντώνη Μαντζαρίδη. Μία εταιρεία ποιοτικού πάγου, βασικού συστατικού στα cocktails από bartenders για bartenders. Συνεχίζοντας στα ελληνικά προϊόντα τα Roots «συστεγάζονταν» με τη Δυναμική, ενώ η Nomada, το φυσικό αναψυκτικό με μέλι είχε παρκάρει το Jeep της στον προαύλιο χώρο της έκθεσης. Στο περίπτερο της BarManiacs, μπορούσε κανείς να βρει εκτός από μια εξαιρετική γκάμα εισαγόμενων προϊόντων, με τα Rums και τα Gins να έχουν την τιμητική τους, τα επίσης γευστικά και πρωτοποριακά Junique, Vermood Vermouth Bianco και Vermood Vermouth Rosso. Στις επίσης ανερχόμενες εισαγωγικές εταιρείες ποτών θα κατατάσσαμε και την Bar Seed με μια εντυπωσιακή σειρά από Vermouth, το βραβευμένο Fords Gin καθώς και το εντυπωσιακά γευστικό Worthy Park Estate. Στους παλιούς γνώριμους της έκθεσης η Pukka με τις εντυπωσιακές ποδιές για όλες τις προτιμήσεις και η BarEquip καταξιωμένη στο χώρο της εστίασης για την εισαγωγή των πλέον καινοτόμων και αξιόπιστων προϊόντων για την οργάνωση και τη λειτουργία κάθε μπαρ.

ABS18-exhibitor photo

ICE UP team Αλέξης Σιμωνίδης-Λορέτα Τόσκα © Dimosthenis Papadopoulos, BeerBartender

Ένα από τα πράγματα που πρέπει σίγουρα να αναφέρουμε είναι η πληθώρα σεμιναρίων. Περισσότεροι από 90 διεθνείς και εγχώριοι ομιλητές, 40 και πλέον ώρες εκπαίδευσης με 70 σεμινάρια και workshops. Μπορούμε να πούμε με βεβαιότητα ότι ήταν περισσότερα από οποιαδήποτε άλλη χρονιά και για όλα τα ενδιαφέροντα. Ο Angus Winchester, επέστρεψε στα stages του Athens Bar Show μετά από οκτώ χρόνια, o Salvatore Calabrese, οι Tomas και Jesse Estes ήταν μερικοί από τους πολλούς προσκεκλημένους της έκθεσης, θίγοντας ενδιαφέροντα θέματα τόσο για το management των επιχειρήσεων όσο και για την ευρύτερη εξέλιξη του κλάδου παγκοσμίως. Στα θετικά των σεμιναρίων η δυνατότητα μετάφρασης για όσους είχαν την ανάγκη αυτής. Μια εξαιρετική σκέψη των διοργανωτών. Λίγο καλύτερη οργάνωση στις αίθουσες, ώστε να αποφεύγεται ο συνωστισμός σε συγκεκριμένες παρουσιάσεις θα εξυπηρετούσε ακόμη καλύτερα το κοινό. Είμαι όμως σίγουρη πως η διοργάνωση έχει ήδη προβλέψει για την επόμενη χρονιά.

ABS18-exhibitor photo

© Dimosthenis Papadopoulos, BeerBartender

Φέτος είδαμε και περισσότερη μπύρα σχετικά με προηγούμενα έτη. Η Kirki Microbrewery Products βρέθηκε για ακόμη μια χρονιά στο Athens Bar Show προσφέροντας μπύρα στους επισκέπτες της έκθεσης, ενώ η εταιρεία W.S. Karoulias προσέφερε την αγαπημένη Paulaner Weiss, χωρίς να αφήνει εκτός τις Estrella και Carib. Ίσως μελλοντικά ακόμη περισσότερες εταιρείες μπύρας και ζυθοποιίες να δηλώσουν συμμετοχή, θέτοντας τα προϊόντα τους στην διάθεσή των bars. Εμείς διακρίναμε κάποιες από αυτές να παρατηρούν εξονυχιστικά.

Αν μπορούσαμε να προτείνουμε επιπλέον βελτιώσεις, στην ήδη επιτυχημένη διοργάνωση, θα ήταν η πρόβλεψη ενός privé χώρου συναντήσεων, ένα media launch, όπου δημοσιογράφοι αλλά και επαγγελματίες θα μπορούσαν να πραγματοποιούν τις συναντήσεις τους σε ένα πιο ήσυχο περιβάλλον.

ABS18-exhibitor photo

Ο χώρος της εταιρείας Concepts SA με τα barnds: Disaronno και Tia Maria © Dimosthenis Papadopoulos, BeerBartender

Στα εννιά χρόνια παρουσίας του Athens Bar Show η εξέλιξη του είναι εμφανής, το κοινό του αυξάνεται, βελτιώνεται ποιοτικά και η τελευταία διοργάνωση απέδειξε πως με τα χρόνια έμαθε, μεγάλωσε και ωρίμασε. Φέτος το Athens Bar Show έθεσε τον πήχη αρκετά ψηλά με αποτέλεσμα κοινό και συμμετέχοντες να αναμένουν μια ακόμη καλύτερη διοργάνωση.

Athens Bar Show
5-6 Νοεμβρίου 2019
www.athensbarshow.gr

Σχετικά Άρθρα

Πείτε μας τι σκέφτεστε

* By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.