Από 11 έως 13 Οκτωβρίου, η διεθνής σκηνή των bars θα συναντηθεί ξανά στο “Bar Convent Berlin” (BCB). Το πρόγραμμα υπόσχεται σημεία ορόσημα, τόσο στους εκθεσιακούς χώρους αλλά και σε διάφορες βραδινές εκδηλώσεις στο κέντρο της νυχτερινής ζωής του Βερολίνου.
Μετά από ένα χρόνο διακοπής που σχετίζεται με τον κορωνοϊό οι παραγωγοί ποτών, αναψυκτικών όπως και οποιουδήποτε άλλου προϊόντος αφορά τα bars, έρχονται από όλο τον κόσμο έτοιμοι να συναντήσουν ξανά bartenders, επιχειρηματίες και εμπόρους από κάθε γωνιά του πλανήτη. Για τρεις ημέρες, οι επισκέπτες μπορούν να συναντήσουν περίπου 200 εκθέτες και ένα ευρύ πρόγραμμα με πολλά highlights, συμπεριλαμβανομένων διαλέξεων από κορυφαίους bartenders. Αν δεν σας αρκούν αυτά, μπορείτε να περιμένετε πολλές βραδινές εκδηλώσεις σε διάφορα bars του Βερολίνου.
Εκπαιδευτικό πρόγραμμα υψηλών προδιαγραφών
Ο Angus Winchester, Διευθυντής Εκπαίδευσης στο BCB, δηλώνει ευχαριστημένος για τη γκάμα των φετινών ομιλητών: «Έχουμε και πάλι υπέροχους συναδέλφους ως προσκεκλημένους ομιλητές στο χώρο. Εκτός από τις διδασκαλίες από την πανδημία, νέες ιδέες συμβουλές και κόλπα για το craftmanship πίσω από το bar, τα κοινωνικά θέματα λαμβάνουν επίσης την προβολή που τους αξίζει». Η Hannah Lanfear και ο Δρ Lo Marshall δείχνουν πώς να δημιουργήσετε μια ανοιχτή και ποικίλη κουλτούρα στα bars, στην οποία η κοινότητα ΛΟΑΤ+ (LGBTQ) να αισθάνεται επίσης ευπρόσδεκτη.
Η πολυεθνικότητα των ομιλητών αντικατοπτρίζεται επίσης σε θέματα συμπεριλαμβανομένων των αναδυόμενων hotspots από τον κόσμο των bars, όπως Μαϊάμι, Κοπεγχάγη και Σιγκαπούρη, που αυτή τη στιγμή θεωρούνται οι κορυφαίοι γαστρονομικοί προορισμοί των barmen από όλο τον κόσμο.
Οι επισκέπτες λαμβάνουν πληροφορίες από προσωπικότητες όπως ο Jad Ballout, ο οποίος έχασε το μπαρ του λόγω της έκρηξης στη Βηρυτό και αγωνίστηκε για να βρεθεί ξανά στην κορυφή της bar σκηνής με μια νέα ιδέα “Dead End Paradise”. Η οικολογική βιωσιμότητα, το ψηφιακό μέλλον της κατάρτισης των barmen και ο τρόπος να γίνει κάποιος ambassador είναι ορισμένα από τα πολλά ακόμη θέματα που ενδιαφέρουν τη βιομηχανία και βρίσκουν επίσης τη θέση που τους αξίζει στο πρόγραμμα διαλέξεων. Οι ενδιαφερόμενοι έχουν την δυνατότητα για ψηφιακή πρόσβαση σε επιλεγμένες διαλέξεις μέσω της ιστοσελίδας της έκθεσης.
“City Life Spirits” – Ζήστε το Βερολίνο με όλες σας τις αισθήσεις
Το Βερολίνο είναι και παραμένει το σπίτι του Bar Convent, ακόμη και μετά την αλλαγή τοποθεσίας από το Station Berlin. Για να το καταδείξουμε αυτό, τα φετινά hot spots της έκθεσης αντικατοπτρίζουν τη μοντέρνα μητρόπολη στους χώρους της: ένα από τα hot spot στην αίθουσα 18, σχετίζεται με το θέμα της «αστικής κηπουρικής» (Urban Gardening) και τη χρήση βοτάνων και φρέσκων προϊόντων στα bars. Υπό το θέμα των «αισθήσεων», υπάρχουν τόσο γευσιγνωσίες και δειγματοληψίες αποσταγμάτων, όσο και διαλέξεις που διεγείρουν την τεχνολογία αισθήσεων. Στο Coffee Experience Bar, οι λάτρεις του καφέ γνωρίζουν το δημοφιλές ζεστό ρόφημα με έναν εντελώς νέο τρόπο. Στην αίθουσα 19, η πολύχρωμη και δημιουργική πλευρά της πρωτεύουσας γίνεται επίσης ορατή από καλλιτέχνες του street art. Υπάρχει επίσης μια αστική αγορά με διάφορους νεοεισερχόμενους στη βιομηχανία έτοιμους να τους ανακαλύψουν οι επισκέπτες, τα “Young Guns”.
Νυχτερινή ζωή: Τα bars του Βερολίνου προσελκύουν βραδινές εκδηλώσεις
Όταν οι αίθουσες της έκθεσης κλείνουν, οι επισκέπτες απέχουν από το να πουν ότι τελείωσαν τη βραδιά τους. Φέτος, η έκθεση θα συμπληρωθεί με πολλές παράλληλες εκδηλώσεις. Σε συνεργασία με διάφορες μάρκες αλκοολούχων ποτών και τα bars του Βερολίνου, το BCB μεταφέρει την ατμόσφαιρά του στην πόλη. Περιλαμβάνονται bars όπως τα: Green Door, Provocateur, Velvet, Wax On, House of Gin and the Black Rabbit. Αλλά αν αυτό δεν είναι αρκετό, gνωστοί bartenders και ομάδες διεθνώς αναγνωρισμένων bars θα «ανταγωνίζονται» σε διάφορες τοποθεσίες. Οι επισκέπτες μπορούν να περιμένουν τον Jad Ballout και την ομάδα των Little Red Door και Le Mary Celeste από το Παρίσι, “Three Sheets” από το Λονδίνο, Insider Bar Lab από τη Μόσχα, “Two Jewelry” από τη Βαρκελώνη και “Himkok” από τη Νορβηγία. «Οι βραδινές εκδηλώσεις είναι πολύ ιδιαίτερες καθώς αποδεικνύουν ότι το BCB είναι πολλά περισσότερα από μια εμπορική έκθεση, αλλά διαθέτει μια ιδιαίτερη αίσθηση που «φοριέται» από την κοινότητα των bars», τονίζει η Petra Lassahn, Διευθύντρια του International Bar και Beverage Trade Show. «Ιδιαίτερα τώρα, μετά τις δυσκολίες του περασμένου έτους, είμαστε ακόμα πιο χαρούμενοι που καταφθάνουν μεγάλοι barmen από τόσες πολλές χώρες ειδικά για τα guest bartendings». Οι βραδινές εκδηλώσεις υποστηρίζονται από μάρκες όπως: Fords Gin, Woodford Reserve, Slane, Benriache, Noilly Prat, Bombay Sapphire, Cognac Ferrand, Plantation Rum, Citadelle Gin και Schweppes.
Επιπλέον, ένας αξιόλογος συνεργάτης: η MBG International Premium Brands θα είναι για μια ακόμη χρονιά συνεργάτης νερού στην έκθεση με το Acqua Morelli, το οποίο θα παρέχει δωρεάν νερό σε όλους τους εκθέτες και επισκέπτες.
Υψηλή επίσκεψη από το Λονδίνο: ο Rémy Savage και η ομάδα του σας υποδέχονται στο BCB Bauhaus Pop Up Bar
Είναι γνωστό ως «το μπαρ χωρίς όνομα», το οποίο είναι ήδη διεθνώς αναγνωρισμένο για το διακριτικό και μινιμαλιστικό στυλ του Bauhaus. Το μοντέρνο bar από το Λονδίνο του Γάλλου Rémy Savage, φέρνει την ομάδα του στο Βερολίνο αποκλειστικά για την έκθεση, μαζί με χορηγό τη Russian Standard Vodka. Αλλά δεν είναι μόνο ο Rémy Savage και η ομάδα του που θα δώσουν πληροφορίες για το τι κάνει την ιδέα τους τόσο ξεχωριστή στο Palais der Messe. Χάρη στη συνεργασία με την εταιρεία επίπλων Zeitlos Berlin, μια κορυφαία διαδικτυακή γκαλερί από τη μητρόπολη, το bar του Palais αναβιώνει καλλιτεχνικά το στυλ Bauhaus.
Εκθέτες από 22 χώρες
Περίπου 200 διεθνείς εκθέτες θα είναι παρόντες φέτος στο Bar Convent Berlin με περισσότερες από 900 μάρκες και προϊόντα συμπεριλαμβανομένων μερικών ελπιδοφόρων νέων προϊόντων, των “Young Guns”. Μια ματιά σε ολόκληρο τον κατάλογο των εκθετών δείχνει επίσης ότι η πιο εκπροσωπούμενη κατηγορία προϊόντων φέτος είναι σαφώς το gin ενώ ακολουθεί αυτή των λικέρ. Επίσης στην πρώτη γραμμή τα bitters & aperitif, το ρούμι, η βότκα και το αψέντι.
Πρώτα η ασφάλεια: Αυτοί είναι οι κανόνες υγιεινής που ισχύουν για επισκέπτες και εκθέτες
Προκειμένου η έκθεση να λειτουργήσει με ασφάλεια για όλους τους συμμετέχοντες, η προστασίας στόματος-μύτης είναι υποχρεωτική και ισχύει σε όλο το εκθεσιακό κέντρο, εκτός από την ώρα που κάποιος κάθεται ή βρίσκεται σε περίπτερα ή stand εκθετών. Οι γευσιγνωσίες είναι επίσης δυνατές ως συνήθως. Επιπλέον, ο κανόνας “3G” ισχύει για όλους τους επισκέπτες: Είσοδος σε άτομα που έχουν εμβολιαστεί, αναρρώσει ή ελεγχθεί με βεβαίωση, η οποία δεν θα ξεπερνά τις 24 ώρες.