fbpx

περιοδικό για τον ζύθο, το απόσταγμα και το μπαρ

περιοδικό για τον ζύθο, το απόσταγμα και το μπαρ

Επιτυχημένο ντεμπούτο για το BCB Singapore ενώ προγραμματίζει την επιστροφή του το 2024

από Beer and Bar Magazine
315 προβολές

Περισσότεροι από 2.000 επαγγελματίες του κλάδου συγκεντρώθηκαν για την εμπορική έκθεση, BCB, στην οποία συμμετείχαν περισσότερες από 150 παγκόσμιες επωνυμίες, εκπαιδευτικά σεμινάρια από 45 διεθνείς ομιλητές και μια σειρά από guest βραδιές «πολλών αστέρων».

Το Bar Convent Singapore (BCB Singapore) γιόρτασε το ντεμπούτο του στις 6 και 7 Νοεμβρίου 2023 καθώς bartenders και στελέχη της βιομηχανίας των bars και των αποσταγμάτων από όλη την Ασία και τον ευρύτερο κόσμο βρέθηκαν στο Pasir Panjong Power Station . Η εκδήλωση, που πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά στην Ασία, καλωσόρισε 2.095 ενθουσιώδεις επαγγελματίες, συμπεριλαμβανομένων 35% διεθνών συμμετεχόντων από 44 χώρες και περιοχές, σε μια απαράμιλλη πλατφόρμα για να ανακαλύψουν τις τελευταίες τάσεις, να αποκτήσουν ανεκτίμητες γνώσεις και να δημιουργήσουν ουσιαστικές σχέσεις και επαφές στην ακμάζουσα τοπική σκηνή τόσο των bars όσο και των αποσταγμάτων.

Ξεκινώντας στις 5 Νοεμβρίου με ένα «μονοπάτι ευεξίας» στη φύση και πολλές guest βραδιές σε όλη την πόλη, το BCB Singapore πρόσφερε στους συμμετέχοντες μια ολοκληρωμένη εικόνα στη συνεχώς εξελισσόμενη σκηνή των αποσταγμάτων. Η έκθεση φιλοξένησε πάνω από 150 παγκόσμιες μάρκες από 18 χώρες και περιοχές, συμπεριλαμβανομένων των Pernod Ricard, BrownForman, Remy Cointreau και Campari, καθώς και τοπικούς αποσταγματοποιούς και διανομείς της τοπικής αγοράς. Ένα Japan Pavilion παρουσίασε περισσότερα από 25 brands από 10 Ιάπωνες παραγωγούς, καθώς και ένα Pavilion νέων προϊόντων, Emerging Brands, από ανερχόμενες παγκόσμιες νέες κυκλοφορίες ήταν οι δημοφιλείς προσθήκες για τους παρευρισκόμενους της βιομηχανίας που διψούσαν να εξερευνήσουν τις πιο πρόσφατες καινοτομίες και να δημιουργήσουν εποικοδομητικές σχέσεις και επαφές.

«Ως διανομείς κορυφαίων αποσταγμάτων στην ασιατική αγορά, δεν είναι παράλογο για εμάς να είμαστε εδώ», δήλωσε η Vienna Thompson, Chief Marketing Officer APAC στην Proof & Company. «Υπήρξε μεγάλο εύρος και ποικιλία επαγγελματιών και brand, καθώς και  τεχνογνωσία σε πολλά επίπεδα -από ιδιοκτήτες bar έως νεότερους bartenders που διψούν να μάθουν- είναι μια απόδειξη για την κοινότητα των bartenders της Σιγκαπούρης και της Ασίας – μια πραγματικά υπέροχη πρώτη διοργάνωση».

Η εκπαίδευση βρισκόταν στο επίκεντρο του BCB Singapore, με ένα εμπνευσμένο «ρόστερ» 33 ομιλιών, από  47 διαφορετικούς και κορυφαίους επαγγελματίες του κλάδου οι οποίοι μοιράστηκαν την τεχνογνωσία τους σε μια γκάμα διαφορετικών θεμάτων, καλύπτοντας από τη βιωσιμότητα στα bars μέχρι το σχεδιασμό μπαρ και τη δημιουργία μιας εξαιρετικής εμπειρίας cocktail. Επίσης πραγματοποιήθηκαν ενημερωτικά masterclasses και γευσιγνωσίες τόσο από ανερχόμενες όσο και από κορυφαίες παγκοσμίως μάρκες οινοπνευματωδών ποτών.

Η Monica Berg – συνιδιοκτήτρια του London’s Tayēr + Elementary και Creative Director της Campari Academy, κατατάσσεται ως #1 με τη μεγαλύτερη επιρροή στη βιομηχανία των bars για τέσσερα συνεχόμενα χρόνια – έφερε «διεθνή αστέρια» στο τομέα της εκπαίδευσης με την παρουσίασή της για το άνοιγμα του δικού σας μπαρ. «Είναι συναρπαστικό να είμαι μέρος του πρώτου ασιατικού BCB», είπε η Monica, «η εκπαίδευση είναι το παν σε αυτόν τον κλάδο και κάτι που είναι πολύ κοντά στην καρδιά μου, καθώς και ότι είναι κεντρικό θέμα και στην Campari Academy. Το να νιώθεις το πάθος και την πείνα για γνώση και την υποστήριξη μεταξύ των συνομιλητών σου στην ασιατική κοινότητα είναι μια σαφής ένδειξη ότι υπάρχει ένα ακμάζον, ενεργητικό και δημιουργικό τοπίο σε αυτό το μέρος του κόσμου που θα συνεχίσει να ανθίζει».

Το πρόγραμμα Homegrown Heroes γιόρτασε μαζί με τους bartenders που υποστηρίζουν τους συναδέλφους τους και μοιράζονται τις δεξιότητές τους σε όλη τη Νοτιοανατολική Ασία. Οι ομάδες του guest bars συνδυάστηκαν με bartenders από την πατρίδα τους που επί του παρόντος ζουν και εργάζονται στη Σιγκαπούρη. Αυτές οι βραδιές πραγματοποιήθηκαν εντός του εκθεσιακού χώρου και περιλάμβαναν το Lost in Thaislation από την Ταϊλάνδη που ένωσε τις δυνάμεις του με το Pranisa Treechanasin του Origin Bar. Το Hybrid από το Βιετνάμ σε συνεργασία με τον Hieu Nguyen του 67 Pall Mall. Το ReCraft από τις Φιλιππίνες το οποίο  φιλοξένησε τον Gabriel Carlos του Four Seasons Singapore και τον Yoma Rivera του Kafe Utu. και η Penrose από τη Μαλαισία συνεργάστηκε με τη Sylvia Chong του ATLAS.

Bars παγκόσμιας κλάσης της Σιγκαπούρης φιλοξένησαν περίπου 30+ guest βραδιές από καλεσμένους bartenders. Το πλήρες πρόγραμμα των guests μπορείτε να το δείτε εδώ. Η Holly Graham, ιδρύτρια του Tokyo Confidential, συγγραφέας και brand ambassador του Woodford Reserve Bourbon για την Ασία, δήλωσε σχετικά με τη διοργάνωση: «Νομίζω ότι ήταν πολύ καλό για την Ασία να γνωρίσει το BCB. Μου φάνηκε πιο επιμελημένο και μελετημένο από κάποια cocktail events στα οποία έχω βρεθεί πρόσφατα επίσης οι εκπαιδευτικές και διαδραστικές πτυχές ήταν κάτι που θα μπορούσε να επεκταθεί και στο μέλλον».

Ο Henry Stonham, Senior Project Manager του BCB Singapore, συνόψισε την επιτυχία της εκδήλωσης: «Είμαστε ενθουσιασμένοι με το πώς οι θεμελιώδεις αξίες του BCB εκπροσωπήθηκαν τόσο καλά. Ο στόχος του επόμενου έτους είναι να οικοδομήσουμε πάνω σε αυτά τα θεμέλια μέσω συνεχών συνομιλιών με brands, bars και συνεργάτες του κλάδου, για να βεβαιωθούμε ότι ανταποκρινόμαστε στις ανάγκες τους. Θα διαδώσουμε τη φήμη του με σκοπό να συνδέσουμε ολόκληρη την περιοχή της Ασίας-Ειρηνικού ακόμα πιο στενά και, το πιο σημαντικό, θα προσπαθήσουμε να μεγιστοποιήσουμε την αξία για την κοινότητά μας, ώστε όλοι να μπορούν να αναπτυχθούν».

Το BCB Singapore 2024 θα επιστρέψει τον ερχόμενο Νοέμβριο.

Σχετικά Άρθρα

Πείτε μας τι σκέφτεστε

* By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.