Η παγκόσμια βιομηχανία των bars αυτή τη χρόνιά θα συναντηθεί ψηφιακά. Τα πρώτα κορυφαία ονόματα του κλάδου, που θα συμμετέχουν στο BCB Pouring Digital έχουν επιβεβαιωθεί: Shannon Mustipher, Tash Conte, Jared Brown και Anastasia Miller, Paul Clarke, Ian Burrell, Oron Lerner, Kiowa Bryan, Greg Bohem και Tim Etherington Judge. Το Bar Convnet Berlin θα είναι μεγάλο όσο ποτέ άλλοτε, για συνολικά επτά ημέρες ανοιχτό όλο το 24ώρο ανοιχτό στην ψηφιακή πλατφόρμα. Το πλήρες πρόγραμμα θα διατίθεται με δωρεάν πρόσβαση από τις 12 έως τις 18 Οκτωβρίου.
Το BCB Pouring Digital θα αποτελείται από τρεις πυλώνες. Ο πρώτος είναι διαδικτυακές παρουσιάσεις προϊόντων και γευσιγνωσίες, ο δεύτερος υψηλής ποιότητας περιεχόμενο, διαλέξεις και σεμινάρια και ο τρίτος, φυσικά, ευκαιρίες ψηφιακής δικτύωσης.
Περιεχόμενο
Το φετινό πρόγραμμα διαλέξεων του BCB Pouring Digital θα επιμεληθεί για άλλη μία χρονιά o Angus Winchester με σκοπό να καλύψει όλα τα ενδιαφέροντα, συμπεριλαμβάνοντας παρουσιάσεις ένα ευρύ φάσμα διαλέξεων σχετικά με την κρίση του Covid-19 και ζητήματα κοινωνικής δικαιοσύνης, όπως εσωτερικά και «geeky» θέματα, χωρίς να ξεχνάμε την craft κουλτούρα του show. Γνωστοί ομιλητές της παγκόσμιας κοινότητας των bars που καθορίζουν τις τάσεις, θα συμμετάσχουν στην διαδικασία. Επιπλέον, το BCB θα παρέχει στους εκθέτες και τα brands μια πλατφόρμα για να παρουσιάσουν τις καινοτομίες και εφαρμογές τους.
Γευσιγνωσίες
Στο πλαίσιο ενός μοναδικού project, η ομάδα του BCB θα στείλει έναν περιορισμένο αριθμό συσκευασιών γευστικής δοκιμής (tasting boxes) στη διεθνή κοινότητά του για μια κοινή διαδικτυακή δοκιμή. Ιδιαίτερα συναρπαστικό είναι η συσκευασία των νέων προϊόντων (New Products Box). Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να παραγγείλουν τις συγκεκριμένες συσκευασίες με διαφορετικό θεματικό περιεχόμενο από το BCB Ticketshop. Η γευστική δοκιμή θα πραγματοποιηθεί στη συνέχεια σε μια συντονισμένη διαδικτυακή συνεδρία, όπου θα δοκιμάσουν τα δείγματα και θα μπορούν να σχολιάσουν.
Δικτύωση
Η δικτύωση αποτελεί τη ραχοκοκαλιά του BCB καθώς η ανταλλαγή απόψεων μεταξύ επισκεπτών από όλο τον κόσμο και η προώθηση νέων επιχειρηματικών σχέσεων κινείται σε αυτό το πλαίσιο. Η πλατφόρμα Matchmaking BCB επιτυγχάνει να εξυπηρετήσει τον ανώτερο σκοπό αφού φέρνει κοντά τους εκθέτες και τους επισκέπτες μέσω διαδικτυακών συναντήσεων. Η πλατφόρμα θα προτείνει πιθανούς συνεργάτες σύμφωνα με τα διμερή ενδιαφέροντα.
Παράλληλες εκδηλώσεις
Από τις 12 έως τις 18 Οκτωβρίου 2020, τα BCB Berlin, Booklyn, São Paolo αλλά και το Imbibe Live θα ενώσουν τη διεθνή κοινότητα των bars σε ένα “International Bar Week”. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, επαγγελματίες από τους κλάδους των bars και των ποτών θα μπορούν να δικτυωθούν μεταξύ τους σε διάφορες εκδηλώσεις και χώρες. Το πρόγραμμα εκδηλώσεων θα είναι παγκοσμίως προσβάσιμο με γευσιγνωσίες, συζητήσεις ή παρουσιάσεις κορυφαίων bars.
Η ομάδα του BCB θα προσπαθήσει να συμπεριλάβει όσα περισσότερα bars είναι δυνατόν κατά τη διάρκεια της digital επαγγελματικής έκθεσης. Bars από όλο τον κόσμο μπορούν να λειτουργήσουν σαν οικοδεσπότες του BCB και να διοργανώσουν μικρότερες εκδηλώσεις κατά της διάρκεια του BCB Bar Week. Αυτές μπορούν να είναι γευσιγνωσίες με τη χρήση βίντεο, οι οποίες στη συνέχεια θα δημοσιευτούν online. Τα bars μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή όμως ο αριθμός αυτών θα είναι περιορισμένος ανά πόλη ή περιοχή. Αυτό επιτρέπει σε έναν ορισμένο αριθμό επισκεπτών να ζήσουν μια ζωντανή εκδήλωση, ενώ τα μπαρ επωφελούνται από πρόσθετη προβολή στην παγκόσμια κοινότητα.
Το BCB θα οργανώσει επίσης μια μικρότερη ζωντανή εκδήλωση στο Amano Hotel στο Βερολίνο. Σε αυτό μπορεί να λάβει μέρος ένας περιορισμένος αριθμός επιλεγμένων bartenders. Στη συνέχεια, το περιεχόμενο αυτών των εκδηλώσεων θα είναι προσβάσιμο στους επισκέπτες στην διαδικτυακή πλατφόρμα μέσω live streaming.
Ως μέρος της ιδέας “7 Bars in 7 Days”, έχει προγραμματιστεί να παρουσιαστούν ανερχόμενα μπαρ από διάφορες χώρες. Για το σκοπό αυτό, η ομάδα του BCB συζητά ήδη με μπαρ στη Σιγκαπούρη, τη Νέα Υόρκη και την Αγία Πετρούπολη.
#WeareBCB
#PouringDigital
#Hospitalityinthenewnormal
#GlobalBarWeek