fbpx

Ο Angus Wichester μιλά για το ψηφιακό Pouring Digital των BCB

από Nicola Radisis
192 προβολές

Με το BCB Pouring Digital να πλησιάζει και ένα Global Bar Week να φιλοδοξεί να ενώσει όλο τον κόσμο για την εβδομάδα 12-18 Οκτωβρίου, επικοινωνήσαμε με τον Angus Winchester, υπέυθυνο εκπαίδευσης και επιμόρφωσης των Bar Convent Berlin για να ενημερωθούμε περισσότερο σχετικά με τη διαδικασία, που είναι πρωτόγρνωρη για τον κλάδο, ωστόσο συνήθης στην περίοδο που ζούμε, την ψηφιακή επικοινωνία.

Περιμένετε να δείτε νέα πράγματα στη φετινή digital εκδοχή του Bar Convent Berlin;

Φυσικά! Είναι και αυτό ένα Bar Convent Berlin με πολλούς εκθέτες, προϊόντα και περιεχόμενο με παγκόσμιο αντίκτυπο καθώς φέτος συνεργαζόμαστε και με τους συναδέλφους μας από την Αμερική, τη Βραζιλία και την Αγγλία. Υπάρχει σημαντική και αξιόλογη βοήθεια. «Αγκαλιάσαμε» την ψηφιακή εκδοχή όσο περισσότερο μπορούσαμε. Για παράδειγμα σε συνεργασία με κορυφαίους ιδιοκτήτες μπαρ, θα έχουμε καθοδηγούμενες ξεναγήσεις (tour) στις επιχειρήσεις τους, κάτι που θεωρώ αρκετά ιδιαίτερο. Σε αυτό να συμπληρώσουμε και το εικονικό hub γευσιγνωσίας όπου επαγγελματίες θα μπορούν να συμμετέχουν σε γευστικές δοκιμές, οι οποίες όχι μόνο εμπνέουν αλλά βοηθούν και οικονομικά τα bars.

Για όλους –και για τους bar managers και ιδιοκτήτες– αυτή η περίοδος ήταν εξαιρετικά δύσκολη, διανύοντας άγνωστα μονοπάτια. Περιμένουμε να δούμε σχετικά σεμινάρια που να ασχολούνται με τον Covid-19 με τον οποίο έχουμε έρθει αντιμέτωποι τους τελευταίους μήνες;

Είναι κάπως περίεργο καθώς Covid-19 μας έχει επηρεάσει σε διαφορετικές διαστάσεις ανάλογα με τις κυβερνητικές αποφάσεις που ακολούθησε ή κάθε χώρα. Αλλά, λαμβάνοντας ως δεδομένο ότι έχουμε τέσσερα show να συνεργάζονται φέτος –Αγγλία, Βραζιλία, Γερμανία και Η.Π.Α.– έχουμε τη δυνατότητα η κάθε μονάδα να δημοσιεύσει περιεχόμενο που να αφορά την δική της αγορά.

Τι είδους παρουσιάσεις και σεμινάρια να περιμένουμε να δούμε κατά τη διάρκεια του φετινού BCB Pouring Digital;

Η πλειοψηφία θα είναι ήδη βιντεοσκοπημένα και διαθέσιμα on-demand, ώστε οι επισκέπτες από όλο τον κόσμο να μπορούν να επιλέξουν να παρακολουθήσουν το περιεχόμενο που τους ενδιαφέρει όποτε θελήσουν. Παρόλα αυτά κάνουμε μια μίξη από θέματα που έχουν γίνει τόσο σημαντικά αυτή τη χρονιά στα bars και στα εστιατόρια παρουσιάζοντας υλικό που έχει ανάγκη η κοινωνία αλλά και η βιομηχανία μας.

Θα μπορεί ο επισκέπτης να δει –όχι μόνο να δοκιμάσει μέσω των γευσιγνωστικών κουτιών– νέα προϊόντα;

Αρκετοί εκθέτες συμμετέχουν με νέα προϊόντα. Θα είναι σαν ένα «κανονικό» BCB, μόνο που φέτος τα προϊόντα θα παρουσιάζονται εικονικά (virtual). Οι εκθέτες θα είναι διαθέσιμοι στους επισκέπτες μέσω του chat αλλά και της επιλογής video στην πλατφόρμα. Επίσης θα παρουσιάσουμε και κάποια νέα προϊόντα μέσα από το unboxing video.

Το κομμάτι της εκπαίδευσης είναι πολύ σημαντικό για την διοργάνωση του Bar Convent Berlin. Ποιες είναι οι σκέψεις σας για φέτος; Θα δούμε διεθνούς φήμης ομιλητές; Θα υπάρχουν νέα πρόσωπα ανάμεσα τους;

Έχουμε επικεντρωθεί στην ψηφιακή πτυχή για να προσεγγίσουμε ανθρώπους σε όλο τον κόσμο για να παρακάμπτοντας το χρόνο και το χώρο. Έχουμε κάποια καθιερωμένα και ήδη γνωστά πρόσωπα μαζί αλλά και προσωπικότητες από τις διάφορες κοινότητές από όλο τον κόσμο που καλύπτουν τις περισσότερες ομάδες.

Θα μπορούν οι επισκέπτες να θέτουν ερωτήσεις ή να έχουν  έναν πιο ενεργό ρόλο κατά την διάρκεια των παρουσιάσεων και των σεμιναρίων;

Κάποιες ομιλίες, θα έχουν ζωντανό Q&A μετά το πέρας τους, κάτι που θα επιτρέπει ερωτήσεις πάνω στα video που θα έχουν προηγηθεί. Επίσης η πλατφόρμα είναι διαμορφωμένη ώστε να συνδέει τους επισκέπτες και τους εκθέτες οπότε θα μπορούν να γίνονται και απευθείας ερωτήσεις.

Πόσο εύκολο θα είναι να κάνουμε φέτος γευσιγνωσίες μέσα από το διαδίκτυο; Είναι κάτι που θα μπορούσαμε να δούμε και στο μέλλον όταν θα έχουμε επιστρέψει στην κανονικότητα;

Προσφέρουμε τη δυνατότητα αγοράς κουτιών γευσιγνωσίας. Συμπληρωματικά σε αυτά θα υπάρχουν διαδικτυακά hub γευσιγνωσίας όπου τα bars θα γίνονται «τάξεις». Αυτό σημαίνει ότι κάποια μπαρ θα διοργανώνουν γευσιγνωσίες στις οποίες οι ενδιαφερόμενοι στη συγκεκριμένη πόλη θα μπορούν να συμμετέχουν με έναν πολύ «πραγματικό» τρόπο.

Πολλές εταιρείες επέλεγαν να πραγματοποιήσουν workshops και γευσιγνωσίες τα προηγούμενα χρόνια, μέσα από τα οποία συγκέντρωναν σχόλια και επαφές. Πόσο εύκολο θα είναι αυτό φέτος; Θα υπάρχουν αντίστοιχα ιδιωτικά sessions;

Προσφέρουμε εκτεταμένες ευκαιρίες δικτύωσης μέσω της πλατφόρμας του matchmaking. Εκεί θα μπορούν οι συμμετέχοντες να έχουν ιδιωτικές συνομιλίες και ανταλλαγές απόψεων και επαγγελματικών στοιχείων.

Αν σας ρωτούσαμε γιατί να συμμετέχει ή γιατί να επισκεφτεί κάποιος το φετινό BCB Pouring Digital τι θα μας απαντούσατε;

Το Bar Convent Berlin ήταν πάντα ένα show που έδινε και δίνει μεγάλη σημασία στο networking για τις επιχειρήσεις, τη «διασκέδαση» του να ανακαλύπτεις νέα προϊόντα και το συμπαγές εκπαιδευτικό πρόγραμμα με επίκαιρα και ενδιαφέροντα θέματα. Καθώς δεν μπορούμε να έχουμε τη φυσική επαφή πιστεύουμε ότι κάναμε το καλύτερο που μπορούσαμε ώστε να υποστηρίξουμε από την πλευρά μας τη βιομηχανία μας. Επιπλέον το γεγονός ότι φέτος δεν θα υπάρχει καμία χρέωση για τους συμμετέχοντες, υπάρχει η προοπτική να είναι το  μεγαλύτερο και πιο διευρυμένο από ποτέ.

Μιλώντας στους αναγνώστες, πείτε τα τρία πράγματα που πρέπει να κάνει κάποιος φέτος κατά τη διάρκεια του BCB Pouring Digital.

Εγγραφείτε δωρεάν και θα έχετε πρόσβαση σε μερικά από τα μεγαλύτερα μυαλά της βιομηχανίας μας. Πάρτε μέρος σε μία καθοδηγούμενη ξενάγηση σε μερικά από τα καλύτερα ή νεότερα μπαρ, από τους ίδιους τους ιδιοκτήτες τους και τέλος χρησιμοποιείστε την πλατφόρμα για να συνδεθείτε με νέους και παλιότερους φίλους.

Author

  • Nicola is the publisher of Beer & Bar Magazine. He worked as a bartender before founding BeerBartender and publishing the magazine. Today he is consulting businesses, giving lectures about beer, judging beers in world competitions and writing about beer and spirits.

Leave a Comment

* By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.

Σχετικά Άρθρα