fbpx

Εταιρείες παραγωγής αποσταγμάτων και ζύθων «αντεπιτίθενται» στον Covid-19

από Danae Margaritidi
487 προβολές

Έχουν υπάρξει πολλές φορές που σε συζητήσεις έχω ακούσει την φράση «οικογένεια των bar». Αυτή η διευρυμένη οικογένεια που δεν περιλαμβάνει μόνο τα μπαρ και τους εκπροσώπους της αλλά και τις εταιρείες παραγωγής και διανομής αλκοόλ, ζύθου και οίνου φρόντισε για ακόμη μια φορά στην ανάγκη να «βάλει πλάτη».

Η εξάπλωση της πανδημίας Covid- 19 μας καθήλωσε όλους στα σπίτια μας, κλείνοντας ταυτόχρονα επιχειρήσεις, μπαρ και εστιατόρια. Μιλώντας την περασμένη εβδομάδα με συνεργάτες στη Νέα Υόρκη άκουσα πως η πλειοψηφία των μπαρ που έκλεισαν απέλυσαν τους εργαζομένους τους, ώστε να μπορέσουν να βρουν δουλειά σε κάποιον άλλον τομέα (που να παραμένει μάλλον ενεργός) για να έχουν ένα στοιχειώδες εισόδημα

Δωρεές για την ενίσχυση των bar, των εστιατορίων και των εργαζομένων τους

Σχεδόν από την πρώτη ημέρα ανακοίνωσης της αναστολής λειτουργίας των μπαρ, λόγω της εξάπλωσης του ιού Covid-19 πολλές ήταν οι εταιρείες των ΗΠΑ που έδρασαν άμεσα προσφέροντας σημαντικά ποσά στο United States Bartenders Guild και το Bartenders Emergency Assistance Program για την ανακούφιση βασικών αναγκών των εργαζομένων του κλάδου.

Από τις 15 Μαρτίου εταιρείες όπως οι Jameson, Amaro Montenegro, Michter’s σε συνεργασία με τον Philip Duff, Diageo, Brown Forman, Bols Genever, Iligal Mescal και Beam Suntory μαζί με το Southern Glaze’s Wines & Spirits προχώρησαν σε δωρεές. Σε αυτή τη λίστα προστίθενται καθημερινά εταιρείες και μάρκες οι οποίες συνεχίζουν να προσφέρουν όπως το Bushmills και το Aviation Gin τα οποία ανακοίνωσαν (25 Mαρτίου) τις δίκες του χρηματικές προσφορές στο παραπάνω fund.

Δωρεές έχουν γίνει όμως και σε άλλους οργανισμούς. Το St. Pellegrino US ανακοίνωσε στις 20 Μαρτίου δωρεά στο James Beard Foundation, η Brown Forman εκτός από το USBG προσφέρει μέρος της δωρεάς και στο Restaurant Workers Community Foundation, αντίστοιχα πράττει και το Maker’s Mark με αντίστοιχη ανακοίνωση του στις 20 Μαρτίου. Η τεκίλα Patron με ανακοίνωση της διανέμει ένα ποσό σε διάφορες οργανώσεις μεταξύ των οποίων είναι οι C.O.R.E, Another Round Another Rally και James Beard Foundation. Η Tito’s βότκα η οποία εκτός από το USBG προσφέρει μέρος του ποσού δωρεάς και στον οργανισμό C.O.R.E.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Tito’s Handmade Vodka has endless gratitude for the passion and dedication of the service industry workers who pour, host, entertain, and celebrate with us. Without every individual who chats with their neighborhood regulars, hosts new musicians, or shares a laugh with a customer, we wouldn’t be where we are today. The current COVID-19 pandemic has caused catastrophe among our nation and the people within the food and beverage industry who play such crucial roles in our story. ⁣⁣ ⁣⁣ Since we can’t exactly gather together to fundraise or volunteer, Tito’s is committing $2 million to organizations that are providing assistance to those affected by the current pandemic. We are making an immediate donation of $1 million between four organizations focused on those in the service industry – @core_gives, @usbgncf, @southernsmoketx, and @wckitchen. Tito’s will fund an additional $1 million as we uncover further needs stemming from the COVID-19 pandemic. But this is only the beginning. In addition to this initial commitment, we’ll be supporting other local efforts mobilizing during this unprecedented time of uncertainty. ⁣⁣ ⁣⁣ For as long as we’re apart, we’re in this together. ⁣⁣ ⁣⁣ Learn more on titosvodka.com ⁣⁣ ⁣⁣ Love, ⁣⁣ Tito’s

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Tito’s Handmade Vodka (@titosvodka) στις

Προσφορές αλκοόλης – Παραγωγή αντισηπτικών

Οι παραπάνω εταιρείες δεν έχουν στα χέρια τους μόνο το «όπλο» των μεγάλων προϋπολογισμών που μπορούν να διαθέσουν κατά βούληση. Έχουν στη διάθεση τους μεγάλες ποσότητες καθαρής αλκοόλης τις οποίες σε καιρούς υγειονομικής κρίσης όπως αυτή που βιώνουμε με τον Covid-19, η οποία έχει κατακρημνίσει τις πιο οργανωμένες οικονομίες και μερικά από τα καλύτερα συστήματα υγείας, μπορούν να προσφέρουν απλόχερα. Πολλές είναι οι εταιρείες που προσφέρουν αλκοόλη ή άλλαξαν την παραγωγή τους, ώστε να συμβάλουν στην παραγωγή αντισηπτικών για την ταχύτερη ανατροφοδότηση της παγκόσμιας αγοράς.

Από τις 17 Μαρτίου τόσο η BrewDog όσο και το κεντρικό αποστακτήριο της Barcardi σταμάτησαν τις παραγωγές τους και ξεκίνησαν την παραγωγή αντισηπτικών. Στόχος της Bacardi σύμφωνα με σχετικές ανακοινώσεις είναι να παράξει 1.7εκ. μπουκάλια (περίπου 290ml) εκ των οποίων 500χιλ. θα δοθούν σε τοπικές δομές υγείας ενώ το υπόλοιπο θα διανεμηθεί σε εργαζόμενους ταχυδρομείων, πυροσβέστες και αστυνομικούς. Αντίστοιχα ενεργούν και οι Koval και Tito’s. Η Pernod Ricard από την άλλη, συμβάλει με τις εγκαταστάσεις των αποστακτηρίων και του εργατικού προσωπικού που διαθέτει σε όλο τον κόσμο. Οι ζυθοποιίες DogFish Head και Anheuser Bush παράγουν περισσότερα από 1εκ. μπουκαλάκια αντισηπτικού. Αλκοόλη προσέφερε επίσης η Diplomatico και η Diageo, η οποία διέθεσε ουδέτερη αλκοόλη ικανή να παράξει περίπου 8εκ. μπουκαλάκια αντισηπτικού χεριών των 250ml. Πρόθεσή της είναι να διανεμηθούν στους εργαζομένους υγείας διαφόρων χωρών.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

We are pledging more than eight million bottles of hand sanitiser, by donating up to two million litres of alcohol to manufacturing partners, to help protect frontline healthcare workers in the fight against COVID-19 . Visit Diageo.com to find out more . Drink responsibly. DRINKiQ.com

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Diageo (@diageo) στις

Δεν είναι όμως μόνο οι μεγάλες και γνωστές εταιρείες οι οποίες ευαισθητοποιήθηκαν και προχώρησαν σε τέτοιου είδους ενέργειες. Πολλά ήταν τα μικρότερα αποστακτήρια και ζυθοποιεία όπως το Annex Ale Project στον Καναδά που ξεκίνησε να παράγει αντισηπτικά από τις 18 Μαρτίου. Το Psychopomp Microdistillery στο Bristol, το Altia από το Ελσίνκι που ξεκίνησαν και αυτά παραγωγή αντισηπτικών από τις 17 Μαρτίου. Τέλος δεν μπορούμε να μην αναφέρουμε τον οργανισμό Tabacco Liquor στην Ταιβάν που λόγω της γεωγραφικής του θέσης είχε αλλάξει τη γραμμή παραγωγής του από το Φεβρουάριο, πριν ακόμη η εξάπλωση φτάσει σε Η.Π.Α και Ευρώπη.

Δωρεές σε ερευνητικά προγράμματα και άλλα κοινωφελή ιδρύματα.

Ιοί όπως ο Covid-19 δεν σκοτώνουν μόνο ανθρώπους. Ερευνητικά κέντρα και προγράμματα σε όλο τον κόσμο καταβάλουν προσπάθειες για να βρεθεί το συντομότερο δυνατόν εμβόλιο. Σε τέτοια προγράμματα ο δανέζικος κολοσσός παραγωγής ζύθου Carlsberg πραγματοποίησε δωρεά ύψους 13.8εκ. Το Campari μπροστά στη γραμμή των εξελίξεων προσέφερε 1εκ. στο ASST Fatebenefratelli Sacco του Μιλάνο. Η δωρεά αυτή θα βοηθήσει στην αντιμετώπιση ασθενών που πλήττονται σοβαρά από τον Covid-19, χρηματοδοτώντας μια Επιχειρησιακή Μονάδα Εντατικής Θεραπείας και παρέχοντας ένα σύστημα αρνητικών πιέσεων εξοπλισμένο με 10 κιτ ανάνηψης.

Επίσης η ισπανική εταιρεία Zamora με έδρα τη Μαδρίτη, μιας από τις επίσης έντονα πληττόμενες χώρες της Ευρώπης, ανακοίνωσε πως θα διαθέσει €400,000 σε κοινωνικές αποστολές όπως ο Ερυθρός Σταυρός, η Caritas και το Ίδρυμα Τράπεζας Τροφίμων.

Τι γίνεται στην Ελλάδα

Στη χώρα μας η εξάπλωση είναι μικρή σε σχέση με γειτονικές χώρες. Αρκετές όμως είναι οι δωρεές που ανά διαστήματα ανακοινώνονται από διάφορες εταιρείες προς τον ΕΟΔΥ.  Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία ανακοίνωσε πριν μερικές ημέρες, στις 21 Μαρτίου, τη δωρεά 100.000 μασκών προς τον ΕΟΔΥ για τους εργαζομένους της υγείας. Αντίστοιχα ο διευθυντής της πνευμονολογικής κλινικής Σερρών κ. Αντωνιάδης ανακοίνωσε μέσω των κοινωνικών δικτύων του, την εξόπλιση θαλάμων της κλινικής με συστήματα αποστείρωσης χώρου που συμβάλλουν στην ελάττωση του μικροβιολογικού και ιολογικού φορτίου προσφορά των Ζυθοποιία Σερρών & Β. Ελλάδος, Roasters Kolektiva αλλά και άλλων τοπικών επιχειρήσεων. Πρωτοβουλία αλληλεγγύης πραγματοποίησε και η αλυσίδα καταστημάτων Everest προσφέροντας δωρεάν καφέ ή χυμό στους εργαζόμενους στα δημόσια νοσοκομεία και ΕΚΑΒ, αντίστοιχες ενέργειες πραγματοποιούν και καταστήματα άλλων εταιρειών τα οποία βρίσκονται κοντά σε νοσοκομεία εξυπηρετώντας δωρεάν τους εργαζομένους.

Πρωτοβουλία και για την ανακούφιση της εγχώριας σκηνής των μπαρ και των εργαζομένων τους ξεκίνησε πριν τρεις ημέρες (22 Μαρτίου) και το ελληνικό Difford’s Guide σε συνεργασία με την Metron Ariston- Making Responsibility a Trend γιατί σε όλο αυτό που βιώνουμε κανείς δεν είναι μόνος του.

Η ζωή συνεχίζεται με διαφορετικούς ρυθμούς, με νέα ρουτίνα και ελπίδα για το μέλλον. Ελπίδα να δούμε και άλλες επιχειρήσεις στο εξωτερικό αλλά και στην Ελλάδα να ακολουθούν τα παραπάνω παραδείγματα, να ενταχθούν στον κοινό αυτό αγώνα, γιατί κανείς δεν μπορεί να μείνει αμέτοχος. Μπορεί να μείνει όμως σπίτι του για να προφυλάξει την οικογένεια του, εκείνον και τους υπόλοιπους. Συνεχίστε να παραγγέλνετε τον καφέ ή το φαγητό σας από τις επιχειρήσεις που παραμένουν ανοιχτές. Συνεχίστε να μείνετε σπίτι και με αυτόν τον τρόπο συμβάλετε στο έργο των λειτουργών υγείας της χώρας μας.

Είμαστε όλοι μαζί σε αυτό!  #savehospitality

Danae Margaritidi
Danae Margaritidi

Danae Margaritidi has studied Business Management and Public Relations in Leeds. She occasionally writes about topics that could be a concern not just for her, but for the whole industry. She prefers Gin and traditional Berliner Weisse.

Leave a Comment

* By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.

Σχετικά Άρθρα