Όταν οι θερμοκρασίες ανεβαίνουν δεν είναι πολλά αυτά που χρειάζεσαι. Έναν φίλο ή περισσότερους να μοιραστείτε έναν δροσερό μηλίτη και να απολαύσετε παρέα το ελληνικό καλοκαίρι. Συνεχίζοντας την επιτυχία της περσινής καμπάνιας «MyNameIsBerg», η δράση επαναλαμβάνεται και φέτος αυτή τη φορά με το νέο hashtag #ΟurΝameΙsΒerg.
Ο Berg ήρθε πέρσι από τη Σουηδία στην Ελλάδα με σκοπό να γνωρίσει στον κόσμο το brand και τα προϊόντα της Kopparberg, κάτι που κατάφερε με μεγάλη επιτυχία. Ο Kopparberg είναι ο πρώτος premium μηλίτης φρούτων παγκοσμίως. Η ζυθοποιία Kopparberg επανιδρύθηκε το 1994, όταν ο Peter Bronsman και ο αδερφός του, αγόρασαν την παλιά ζυθοποιία της ομώνυμης πόλης, η οποία παραμένει μέχρι και σήμερα, στο σημείο όπου χτίστηκε, πριν από περισσότερα από 130 χρόνια. Για την παραγωγή των προϊόντων της χρησιμοποιούνται πάντα φυσικά συστατικά, αλλά και το διάσημο απαλό νερό της περιοχής.
Φέτος, ο Berg κατάφερε να κάνει τον καθένα από εμάς να αισθανθεί ότι έχει και εκείνος λίγο από “Berg” μέσα του. Τα πρόσωπα της καμπάνιας γίνονται 10. Νέοι άνθρωποι, της διπλανής πόρτας, με αγνά πρόσωπα και χαρακτήρες, οι οποίοι απολαμβάνουν το δικό τους αγαπημένο προϊόν Kopparberg.
Τα καινούρια πρόσωπα της καμπάνιας θα παρουσιαστούν μέσα από τα νέα εικαστικά της, τα οποία θα προέρχονται από διαφορετικές περιοχές της Ελλάδας, με το καθένα από αυτά να απολαμβάνει κάποιο από τα προϊόντα της premium γκάμας της.
Η Kopparberg διαθέτει ένα πλούσιο χαρτοφυλάκιο από προϊόντα, μεταξύ των οποίων οι γνωστοί premium μηλίτες σε διάφορες και ιδιαίτερες γεύσεις. Ακολουθώντας τις ανάγκες των καταναλωτών, στο portfolio της συμπεριλαμβάνεται μια σειρά από RTD’s (Ready to Drink) με βάση το London Dry Gin, σε τρεις διαφορετικές γεύσεις Mixed Fruits, Strawberry & Lime και Passionfruit & Orange με μόλις 5,0% ABV, ενώ πλέον διατίθεται και η ολοκαίνουρια σειρά Cocktail Collection, η οποία αποτελείται από τρεις παραλλαγές κλασικών cocktails: Strawberry Cosmo, Lemon Collins και Cherry Storm. Να σημειώσουμε πως όλα τα προϊόντα είναι χωρίς γλουτένη και ιδανικά για vegan.
Η πρώτη στάση του “Berg” πραγματοποιήθηκε τον περασμένο Μάιο, στο φετινό Athens Street Food Festival με το Kopparberg Van, το οποίο πλέον θα κυκλοφορεί στους δρόμους του ιστορικού κέντρου της Αθήνας. Κατά τη διάρκεια του Ιουλίου το Kopparberg Van θα πραγματοποιήσει τρία διαφορετικά Happy Hour, διάρκειας 6 ωρών, σε κεντρικά σημεία της πόλης όπου ο κόσμος θα έχει την ευκαιρία να απολαύσει δωρεάν το αγαπημένο του προϊόν, ενώ ταυτόχρονα θα πραγματοποιηθεί, μετά από κλήρωση, ένα γευστικό giveaway σε όσους φωτογραφίσουν το αγαπημένο τους προϊόν Kopparberg, κάνοντας mention (@kopparberggreece), χρησιμοποιώντας το hashtag #OurNameIsBerg και αναφέροντας την περιοχή από την οποία το απολαμβάνουν.
Τα σημεία και οι ώρες κατά τις οποίες για τα τρία Σάββατα του Ιουλίου θα μπορείτε να συναντήσετε το Kopparberg Van είναι τα ακόλουθα :
- Σάββατο 15 Ιουλίου: Θησείο-Μοναστηράκι (12:00-18:00)
- Σάββατο 21 Ιουλίου: Κουκάκι-Ακρόπολη (12:00-18:00)
- Σάββατο 29 Ιουλίου: Πλάκα-Θησείο (12:00-18:00)
Μην παραλείψετε να ακολουθήσετε τον premium μηλίτη Kopparberg στα κοινωνικά δίκτυα για επιπλέον δράσεις, αλλά και νέα σημεία που μπορεί να προστεθούν στη φετινή του περιήγηση.
Γιατί ο “Berg” είναι φιλικός, κάνει εύκολα καινούριες παρέες, γίνεται «ένα» με τον κόσμο και ανυπομονεί να σας γνωρίσει και να μοιραστείτε παρέα την αγαπημένη σας Kopparberg , βολτάροντας στην Αθήνα.