fbpx

Οι Petra Lassahn και Melanie Ignasiak μας μιλούν για το BCB Pouring Digital

από Danae Margaritidi
311 προβολές

Το Bar Convent Berlin είναι η διοργάνωση που λίγο πολύ οι περισσότεροι επιχειρηματίες και bartenders στο χώρο της εστίασης αλλά και των αποσταγμάτων γνωρίζουν είτε λόγω της φήμης της είτε την έχουν επισκεφτεί ένα ή και περισσότερα από τα προηγούμενα χρόνια. Αρκετές ελληνικές εταιρείες έχουν βρεθεί ανάμεσα στους εκθέτες και ακόμη περισσότεροι bartenders έχουν ταξιδέψει στο Βερολίνο γι’ αυτή. Τι θα γίνει όμως φέτος μετά τις επιπτώσεις του Covid-19, ποιο είναι το νέο concept που υιοθέτησε η διοργανώτρια; Σε αυτά και αρκετά ακόμη θα μας απαντήσουν παρακάτω οι Petra Lassahn, BCB Director και Melanie Ignasiak, Project Manager.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

As we all know, this year is a little bit different: BCB Brand Ambassador @damiengchrd explains “Pouring digital – Hospitality in the new normal” – the special edition of Bar Convent Berlin in 2020!

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Bar Convent Berlin (@barconventber) στις

Πόσο δύσκολο ήταν για εσάς να μετατρέψετε το Bar Convent Berlin αυτής της χρονιάς από εκδήλωση με φυσική παρουσία στην digital εκδοχή του, καθώς πρόκειται για ένα από τα μεγαλύτερα σημεία συνάντησης για τη βιομηχανία των μπαρ και των αποσταγμάτων;

Petra Lassahn: Η απόφαση μας να ματαιώσουμε το Bar Convent Berlin με φυσική παρουσία είναι συνδεδεμένη σε μεγάλο βαθμό με το αίσθημα ευθύνης που έχουμε, πρώτον και κυριότερο προς το συμφέρον όλων των εμπλεκόμενων μερών και φυσικά, προς το συμφέρον των εκθετών μας και της δικής μας επιχείρησης. Επομένως οι τελευταίοι μήνες ήταν μέχρι στιγμής οι πιο «έντονοι» στην καριέρα μου. Είμαι ωστόσο πεπεισμένη ότι έχουμε λάβει τη σωστή απόφαση ενόψει της συνεχιζόμενης κρίσης του Covid-19. Στην ψηφιακή έκδοση βρήκαμε μια εξαιρετική εναλλακτική λύση που ανυπομονώ να δω πως θα λειτουργήσει.

Ποια ήταν η αντίδραση που λάβατε από τους πελάτες του Bar Convent Berlin απ’ όλο τον κόσμο για τη συγκεκριμένη αλλαγή;

Melanie Ignasiak: Την αντιμετώπισαν με μεγάλη κατανόηση και υποστήριξη, γεγονός πολύ σημαντικό για εμάς. Είχαμε επικοινωνήσει με πολλούς συνεργάτες πριν από την εκδήλωση. Μπορούμε να πραγματοποιήσουμε την digital εκδοχή μόνο με την υποστήριξη του κλάδου. Τώρα είμαστε στην περίοδο που μπορούμε να νιώσουμε την προσδοκία για το BCB Pouring Digital.


Πριν την πανδημία του Covid-19 είχατε στο πλάνο σας να εμπλουτίσετε το concept του Bar Convent Berlin και να μεταφερθείτε σε νέο χώρο μετά από πολλά χρόνια. Πιστεύετε ότι αυτές οι αλλαγές -πρώτα η μετατροπή σε digital και μετά η αλλαγή χώρου- θα επηρεάσουν τον τρόπο που πελάτες βλέπουν την οργάνωση του Bar Convent Berlin;

Melanie: Αποδεικνύει ότι μπορούμε να είμαστε ευέλικτοι. Πρέπει να συντονίζεσαι με τους καιρούς και εμείς θέλουμε να αναπτυχθούμε σαν show περισσότερο μαζί και για την βιομηχανία. Ας είμαστε ειλικρινείς: Πραγματικά ποιος κατάφερε να πραγματοποιήσει στο 100% τα φετινά του πλάνα; Ήρθαμε όλοι αντιμέτωποι με μια ιδιαίτερη κατάσταση. Το καλό με αυτήν την  κατάσταση είναι ότι δημιουργούνται νέες ευκαιρίες. Για εμάς σαν διοργανωτές μιας επαγγελματικής έκθεσης η κρίση του Covid-19, αποδείχτηκε καταλυτική για την ψηφιοποίηση.

Petra: Εξετάζαμε τις ψηφιακές επιλογές στη Reed Exhibitions εδώ και αρκετό καιρό, αλλά λόγω του αντίκτυπου της πανδημίας επενδύουμε τώρα όλο το δυναμικό μας σε έξυπνες λύσεις.

Το κοινό του Bar Convent Berlin αποτελείται κυρίως από bartenders, ιδιοκτήτες της εστίασης, επιχειρηματίες κ.α. Υπάρχει κάτι ιδιαίτερο το οποίο κάνετε με σκοπό να υποστηρίξετε τους εργαζομένους της εστίασης, οι οποίοι δυσκολεύτηκαν αρκετά με τις επιχειρήσεις τους κλειστές για περισσότερους από δύο μήνες;

Petra: Ένα από τα κεντρικά θέματα του εκπαιδευτικού προγράμματος του BCB Pouring Digital θα είναι ο τρόπος με τον οποίο οι ιδιοκτήτες, οι bar managers και οι bartenders μπορούν να αντιμετωπίσουν την κρίση. Αυτή η μεταφορά γνώσης είναι ένα από τα πλεονεκτήματά μας. Εάν τους επόμενους μήνες εφαρμόζονται νέες ιδέες, εάν οι νέοι τρόποι συγκέντρωσης πελατών είναι επιτυχημένοι, τότε όλοι θα έχουμε κερδίσει.

Melanie: Είμαστε πολύ χαρούμενοι που φέτος μπορούμε να προσφέρουμε δωρεάν πρόσβαση στο BCB Pouring Digital για όλους.

Η Petra Lassahn, Bar Convent Berlin Director

Υπάρχει κάτι ιδιαίτερο στη φετινή version του digital Bar Convent Berlin στο οποίο θα θέλατε να εστιάσετε για όσους αποφασίσουν να συμμετάσχουν στο BCB Pouring Digital;

Melanie: Είναι σημαντικό να κατανοήσουμε ότι η διοργάνωση έχει δομηθεί με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε να μπορεί ο επισκέπτης να αξιοποιήσει στο έπακρο την συμμετοχή του σε μία εμπορική έκθεση. Υπάρχουν τρεις πυλώνες: προϊόντα, περιεχόμενο και δικτύωση. Στην κατηγορία προϊόντων, τα tasting boxes θα είναι σίγουρα συναρπαστικά. Θα αποστείλουμε τα κουτιά στον κόσμο του μπαρ και μετά θα κάνουμε τη γευστική δοκιμή από κοινού στο διαδίκτυο. Αυτό που θα ήθελα να προτείνω ιδιαίτερα θερμά σε όλους τους συμμετέχοντες, είτε είναι εκθέτες είτε επισκέπτες, είναι το Matchmaking. Στην πλατφόρμα αυτή θα λάβουν εξατομικευμένες νέες προτάσεις επαφών – έναν εξαιρετικό τρόπο επέκτασης του δικτύου γνωριμιών οποιουδήποτε.

Ποια ήταν η μεγαλύτερη πρόκληση που έπρεπε να αντιμετωπίσετε με την αναδιοργάνωση του φετινού Bar Convent Berlin;

Melanie: Η αναπροσαρμογή της διοργάνωσης του φετινού Bar Convent Berlin σε μία digital επαγγελματική έκθεση επηρέασε όλους τους τομείς της εταιρείας, από το οργανωτικό, το marketing και τελικά τις πωλήσεις. Βάλαμε τα αρχικά πλάνα μας στο συρτάρι και ξεκινήσαμε από το μηδέν. Η μεγαλύτερη πρόκληση ήταν ο περιορισμένος χρόνος που είχαμε. Αντί για ένα έτος, αυτή τη φορά είχαμε απλά μερικούς μήνες, με την ψηφιακή έκθεση να παίρνει πλέον μορφή και εμένα να νιώθω αισιόδοξη για την πορεία της.

Πώς πιστεύετε θα είναι η επόμενη μέρα για τη βιομηχανία μετά τις επιπτώσεις της πανδημίας του Covid-19;

Petra: Τις επιπτώσεις θα τις νιώθουμε για αρκετό καιρό. Το τέλος της πανδημίας δεν έχει φανεί ακόμη και τότε οι επιχειρήσεις θα πρέπει πρώτα να «αναρρώσουν». Παρόλα αυτά πιστεύω πως θα εκτιμήσουμε περισσότερο τις επισκέψεις μας στα bar. Μετά από αρκετό καιρό που περάσαμε σε καραντίνα, όλοι λαχταρούμε εμπειρίες και υπηρεσίες υψηλής ποιότητας, παράλληλα με το κοινωνικό στοιχείο. Αυτό αφορά τόσο το ποτό όσο και το φαγητό. Η αειφορία ως τάση θα καταστεί βασικό καθήκον της βιομηχανίας των bar.

Η Melanie Ignasiak, Bar Convent Berlin Project Manager 

Ποιες είναι οι σκέψεις σας για το μέλλον των διεθνών εκθέσεων μετά την πανδημία του Covid-19;

Petra: Είμαστε θετικοί και ελπίζουμε ότι θα μπορέσουμε να πραγματοποιήσουμε επαγγελματικές εκθέσεις με το σύνηθες set-up ξανά το 2021. Η λειτουργία των εμπορικών εκθέσεων ως διεθνών αγορών, κινητήριων δυνάμεων για τάσεις και καινοτομίες σαν οικογενειακή συγκέντρωση για τη βιομηχανία, δεν θα εξαφανιστεί. Αυτό που ωστόσο θα αλλάξει, είναι ο συνδυασμός εμπορικών εκθέσεων με όλο και περισσότερες ψηφιακές προτάσεις. Ο Covid-19 έχει επιταχύνει αρκετά την ψηφιοποίηση στις εμπορικές εκθέσεις. Πολλά από τα χαρακτηριστικά που αναπτύσσουμε και δοκιμάζουμε το 2020 θα παραμείνουν μαζί μας και θα συμπληρώσουν βέλτιστα τις φυσικές εκθέσεις.

Melanie: Σαν Bar Convent Berlin δουλεύουμε ώστε μελλοντικά η παροχή πολύτιμων υπηρεσιών για τους πελάτες μας να πραγματοποιείται 365 ημέρες το χρόνο. Αναφέρομαι ιδιαίτερα σε υψηλής ποιότητας περιεχόμενο που θα έχουμε τη δυνατότητα να θέτουμε στη διάθεση του κλάδου σε συνεχή βάση. Εδώ θα ακολουθήσουμε, την εμπειρία που θα αποκτήσουμε με την διοργάνωση του BCB Pouring Digital.

Τι θα σας λείψει περισσότερο φέτος από το Bar Convent Berlin όπως το γνωρίζαμε;

Melanie: Θα μου λείψει η ανυπομονησία λίγο πριν ανοίξουν οι πόρτες την πρώτη μέρα της έκθεσης και το ζεστό συναίσθημα όταν αντικρίζεις ξανά συνεργάτες και φίλους τους οποίους έχεις δημιουργήσει δεσμούς με τα χρόνια. Θα μου λείψει ακόμη και η έλλειψη ύπνου. Αλλά τώρα αδημονώ για τη διαδικτυακή επανασύνδεση. Η εμπειρία που έχω αποκτήσει κατά τη διάρκεια της τηλεργασίας μου, η οποία είναι πλέον πίσω μας, έδειξε πολύ ξεκάθαρα ότι αυτές οι απομακρυσμένες συναντήσεις μπορούν να δημιουργήσουν μια εξαιρετικά υψηλής ποιότητας και ευχαρίστηση ανταλλαγή απόψεων. Για παράδειγμα η ομάδα μας έχουμε επιτύχει να δεθεί ακόμη περισσότερο.

Γιατί να παραβρεθεί κάποιος είτε εκθέτης είτε επισκέπτης στο BCB Pouring Digital;

Petra: To BCB Pouring Digital θα είναι η πρώτη μεγάλη συνάντηση της παγκόσμιας μπαρ σκηνής, το οποίο θα πραγματοποιηθεί μόνο διαδικτυακά, αλλά θα δώσει τους συμμετέχοντες πολλές νέες οδούς και δυνατότητες που πρέπει να χρησιμοποιήσουμε. Όσοι δεν συμμετέχουν σίγουρα θα χάσουν.

Author

  • Danae Margaritidi is a valuable member of Beer & Bar Magazine and the BeerBartender company as PR & Communications Manager. She has studied Business Administration and Public Relations in Leeds, UK. She loves spirits, especially Gin, enjoys a beer but prefers a cider.

Leave a Comment

* By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.

Σχετικά Άρθρα